اجتماعیکرمانشاه

کرمانشاه رتبه سوم کاهش تلفات جاده‌ای را در سطح کشور، کسب کرد

دکتر منوچهر فخری گفت: کرمانشاه در زمینه کاهش تلفات جاده ای رتبه سوم کشور را کسب کرده است که این موفقیت حاصل تلاش‌های بسیار دستگاه‌های عضو کارگروه ایمنی راه‌های استان است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد،معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست‌ کارگروه امور زیربنایی استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ گفت: در این کارگروه در هر نشست، اصلاح چند نقطه حادثه خیز به تصویب می‌رسد و خوشبختانه در سال جاری کار اصلاح ۶۶ نقطه حادثه خیز در سطح جاده‌های استان به اتمام رسیده که در کاهش تلفات جاده‌ای بسیار اثرگذار بوده است.

وی افزود: همچنین ۳۶ نقطه دیگر هم مستعد حادثه هستند که اصلاح آن نقاط هم در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: بزرگراه کرمانشاه ِ کامیاران یکی از محورهای مبادلاتی مهم استان کرمانشاه که متاسفانه تکمیل این پروژه بسیار زمان‌بر شده است.

وی ادامه داد: ۱۳ کیلومتر از این مسیر تکمیل نشده در استان کرمانشاه واقع شده است و وزارت راه‌ و شهرسازی باید هر چه سریع‌تر و به شکل ویژه زمینه بهره برداری کامل از این پروژه را فراهم کند.

وی بر نقش مهم استراحتگاه‌های حاشیه راه‌ها تاکید کرد و گفت: می توان در این استراحتگاه‌ها غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و دیگر محصولات استان راه‌اندازی کرد و همچنین ایستگاه‌هایی برای ترویج فرهنگ ترافیک دایر کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا