انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

پاسداری از دستاوردهای ارزشمند شهدا وظیفه همگانی است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: ايثارگري شهداء در راه اعتلاي كشور و برقراري نظم و امنيت بوده و اكنون وظيفه همگان است كه از اين دستاورد ارزشمند شهدا پاسداري کنند. 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد، سردار “قاسم رضایی” در دیدار با خانواده شهید سرگرد “پوریا نظری” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، اظهار داشت: شهدا درس تقوا، ايمان و از خودگذشتگي را به ما آموختند و همه مديون حرکت عظيم شهدا و خانواده هاي آنها هستيم.

 

وی با بيان اينکه استقلال و آزادي ما نتيجه پايمردي و جانفشاني هاي شهداي سرافراز است، بيان داشت: اين يک اعتقاد قلبي و نشأت گرفته از باور ديني ما است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ايثارگري شهدا در راه اعتلاي كشور و برقراري نظم و امنيت بوده و اكنون وظيفه همگان است كه از اين دستاورد ارزشمند شهدا پاسداري کنند.

وي افزود: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش هاي ديني و آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي مي باشد و شهدا با ايثار و فداکاري هاي شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور تا پاي جان ايستادگي کردند تا پرچم امنيت در کشور پرافتخار ايران اسلامي هميشه در اهتزاز بماند.

سردار رضایی در ادامه تصريح کرد: امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده است و با وجود رشادت هاي اين عزيزان بوده است که امروز در آسايش و راحتي زندگي مي کنيم.

شایان ذکر است، بامداد روز جمعه 13 اسفند ماه جاری هنگام درگیری با سارقان مسلح  به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از او یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا