اجتماعیکرمانشاه

نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد

در این نشست دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در سخنانی با تبریک سال نو و قدردانی از زحمات مدیران سهرستان اسلام آبادغرب عنوان داشت: اگر بخواهیم ویژگیهای شهرستان های استان کرمانشاه را بررسی کنیم خواهیم دید که پتانسیل های بسیار زیادی در استان وجود دارد و شهرستان اسلام آباد غرب بعنوان دومین شهرستان استان و قرار گرفتن در مسیر چند استان از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید این قابلیتهای بسیار زیاد با اولویت جاذبه های طبیعی و فرهنگی این استان کهن به مردم معرفی و شناسانده شود و استفاده از رسانه ها و از جمله بسترفضای مجازی که به سهولت برای همه در دسترس است این توانمندیهای خدادادی استان بصورت هنرمندانه بیان شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر فخری گفت: استان کرمانشاه با قابلیت های مهمی همچون آثار باستانی متعدد ، وجود جاذبه های گردشگری و مناظر دیدنی که دارد؛ میتواند مقصد گردشگران و میهمانان بیشتری از سایر نقاط کشور باشد. 

 

وی افزود: در سال گذشته استان کرمانشاه در کاهش سوانح جاده ای مقام سوم کشور را به خود اختصاص داده است و کاهش این سوانح در نوروز امسال هم نشان از زحمات همه مسئولین استان و شهرستان ها دارد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی اظهار داشت: باید همه ما زیبایی، سوابق تاریخی فرهنگی و در یک جمله تمامی خوبی‌های کرمانشاه در کنار مهمانوازی خوب مردمان این دیار برای مردم کشورمان از طریق تبلیعات هدفمند تشریح کنیم و به موازات آن همه دستگاهها تلاش کنند که از اتفاقات ناگوار جلوگیری بعمل آورند که بدون هرگونه حادثه ای حتی کوچک شرایط لازم را برای میهمانان و گردشگران در کرمانشاه فراهم کنیم.

 

دکتر فخری گفت: دبیرخانه یتاد خدمات سفر باید در این شهرستان علاوه بر نوروز با توجه به قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات و راهیان نور بعنوان نقطه استراتژیک استان در طول سال فعال باشد.

 

معاون استاندار از شهرداران حمیل و اسلام آباد خواست برای ایام نوروز خلاقانه تر برنامه ریزی کنند و چهره شهرها را با سال قبل متفاوت کنند.

 

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان درسخنانی با تشریح اقدامات این ستاد گفت: با تشکیل دو جلسه ستاد و فعال شدن ۱۰ کمیته زیر مجموعه آن ؛ به دستگاه‌های اجرایی ماموریت داده شده است ؛ تا زمینه استقبال از میهمانان نوروزی با خدمات مناسب در شهرستان فراهم شود. 

 

وی افزود: تا به حال ؛ بیش از ۵۰۰ میهمان نوروزی از فضاهای پیش بینی شده برای اسکان در شهرستان استفاده نموده اند و و بیش از ۱۰۰۰ نفر از اماکن گردشگری و باستانی شهرستان دیدن کرده اند.  

 

فرماندار در ادامه گفت : همه دستگاه های مسئول با برنامه ریزی و تشکیل تیم های نظارتی در جهت رصد بازار و همچنین تامین کالاهای اساسی فعال شدن و در این زمینه مشکل نگران کننده ای از جهت تامین کالاها وجود ندارد و این نظارت ها همچنان ادامه دارد .

 

فرماندار گفت :نیروهای پلیس و مجموعه راهور و پلیس راه و سایر نهادهای امنیتی با زحمات شبانه روز برای تامین امنیت مردم عزیز و میهمانان نوروزی در تلاش هستند که کاهش تصادفات فوتی از جمله در نتیجه اعمال نظارتها و انجام ماموریتهای مسئولانه این عزیزان تلاشگر میباشد‌ که به حمدالله حاصل شده است.

 

دکتر فخری بعد از جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی باتفاق حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ؛ دکتر ارجمندی مدیرکل دفتر فنی استانداری ، دکتر گوهری سرپرست میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ، مهندس کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شفیعی معاون جمعیت هلال احمر استان و جمع دیگری از مدیران شهرستان از ایستگاه استقبال از مهمانان نوروزی و محل اسکان آنها بازدید میدانی بعمل آورند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا