اقتصادیقضاییکرمانشاه

بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از شرکت تولید قطعات خودرو

بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از شرکت تولید قطعات خودرو/ اقتصاد و کارآفرینی مسئله اصلی جامعه است/ دستگاه قضایی پشتیبان تولید کنندگان است/ این واحد تولیدی عظیم و امیدآفرین برای استان و کشور است/ یکی از مؤثرترین راههای کنترل آسیب های اجتماعی حمایت از تولید کنندگان است/ دستور و پیگیری مشکلات این واحد به صورت آنی و تلفنی

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور و بازدید از شرکت محور سازان زاگرس که از تولید کنندگان اصلی قطعات خودرو در کشور است، بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: بنا به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چنانچه در شعار سال هم هویداست و نیز تأکیدات مؤکد رئیس محترم قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، معتقدیم اقتصاد و کارآفرینی مسئله اصلی کشور است و حضور امروز در این واحد تولیدی به منظور بررسی میدانی و حل مشکلات این واحد تولیدی است.

 

رئیس کل دادگستری حمایت از واحدهای تولیدی را از وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و یادآور شد: بسیاری از این واحدها دارای گره های حقوقی و قضایی هستند که در سال جدید و در نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با گره گشایی از این مشکلات و حتی المقدور با حضور میدانی تلاش خواهیم کرد به رونق این واحدها کمک کنیم.

 

وی رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان را در سال جدید متفاوت از سال گذشته عنوان کرد و گفت: با کارهای کارشناسی و استفاده از نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف هیچ تصمیمی و مصوبه ای را در این ستاد مطرح نخواهیم کرد مگر آنکه آن را به اجرا در آوریم.

 

دکتر توسلی زاده افزود: در نشست روز سه‌شنبه این هفته به بررسی شرکت تولیدی محورسازان زاگرس پرداختیم و امروز با حضور میدانی تلاش می کنیم ضمن حل مشکلات آن به رونق این واحد تولیدی که حقیقتا یک واحد تولیدی استثنا و دانش بنیان با ارزآوری بالا در کشور است، کمک کنیم.

 

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه ادامه داد: این واحد تولیدی بیش از ۱۳۰ نفر نیروی انسانی مؤثر و مستقیم و بیش از ۵۰۰ نفر غیرمستقیم مستخدم دارد و در سال جدید بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان خرید تضمینی از خودروسازان جذب کرده است و بخش عظیمی از نیازهای صنعت خودروسازی کشور را تأمین می کند.

 

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: یکی از راههای کنترل آسیب های اجتماعی و ایجاد رفاه و اشتغال آفرینی حمایت از همین واحدهای تولیدی و ایجاد رونق کاری و اقتصادی در آنهاست.

 

لازم به ذکر است شرکت محورسازان زاگرس که تولید کننده قطعات خودرویی است در مساحتی بالغ بر ۴ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید و تاکنون توانسته عناوین بسیاری را در زمینه های مختلف از جمله تخصیص بیش از ۸۰ درصد ظرفیت تولیدی قطعات گروه خودروسازی سایپا را در سال ۱۳۹۵ و واحد صنعتی نمونه و کارآفرین برتر استان کرمانشاه را به خود اختصاص دهد.

 

در این بازدید برخی مشکلات مطرح شده از سوی مدیر عامل این شرکت در حوزه قضایی، به صورت آنی و تلفنی از سوی رئیس کل دادگستری پیگیری و دستور پیگیری و تسریع در رسیدگی و حل مشکل از سوی ایشان صادر شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا