اجتماعیکرمانشاه

پایان عملیات حفاری چاه آب شهرک حافظیه شهر کرمانشاه

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کرمانشاه خبر داد: با وارد مدار شدن چاه شهرک حافظیه اهالی این شهرک با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۴۴۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، یوسف اسماعیلی عمق چاه آب شهرک حافظیه شهر کرمانشاه را ۱۲۰ متر اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به افت فشار آب در شهرک حافظیه که گاها در زمان پیک مصرف باعث قطعی آب و ایجاد مشکلاتی برای اهالی می شود پروژه حفر یک حلقه چاه عمیق در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

 

به گفته اسماعیلی با پیگیرهای انجام شده توسط این معاونت و مدیریت شهرستان کرمانشاه یک حلقه چاه با دبی ۳۳ لیتر در ثانیه حفر گردید که با وارد مدار بهره برداری شدن این چاه ساکنین شهرک حافظیه با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۴۴۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به کاهش نزولات آسمانی و  تاثیرات آن بر منابع تامین آب استان اشاره کرد و افزود: خواسته ما از مشترکین گرامی این است که با در نظر گرفتن این موضوع و رعایت الگوی صحیح مصرف آب پرسنل شرکت آبفا استان را در گذر از تابستان پیش رو یاری نمایند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا