اجتماعیخبر ویژهسلامتعلم پزشکی

تامین ، نگهداری، حمل و نقل و تزریق ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در حوزه بهداشتی یک کار بزرگ و جهادی بود

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر محمدی گفت، تامین ، نگهداری، حمل و نقل و تزریق ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا، تجهیز مراکز تجمیعی و حضور فعال در درب منازل برای کنترل بیماری کرونا کار بزرگ و جهادی بود که شما با انجام آن جان هزاران نفر را نجات دادید.

انجام پی سی آر، بیماریابی و نظارت بر پروتکل های بهداشتی و… کارهای سختی بودند که با زحمات مدیر و پرسنل حوزه بهداشت انجام شد و خوشبختانه اکنون به جایی رسیده ایم که امروز تنها یک مورد مثبت شناسایی شده است.

بحث نوسازی شبکه بهداشتی کشور بسیار مهم است، بنابراین پیگیری تامین اعتبار در خصوص تخریب و نوسازی زیرساخت خانه های بهداشت استان در دستور کار ما قراردارد.

هیچ اعتباری از حوزه بهداشت نباید خارج از این حوزه هزینه شود.

پیگیر بکارگیری ۳۰ نیروی دستیار دندانپزشک و سرایدار در مجموعه بهداشت و همچنین اتصال روستاهای صعب العبور به اینترنت هستیم.

برای بیماریهای قلبی عروقی و سرطان که مرگ و میر بالایی دارند لازم است خارج از برنامه های عمومی سطح کشور کار جهادی، ضربتی و ویژه ای در سطح استان انجام شود.

افزایش تخت های NICU در درمان و مراقبت بیشتر در کاهش مرگ نوزادان امری ضروری است که با کارشناسی و شناسایی مکانهایی که با کمبود مواجه هستیم بایستی صورت گیرد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا