انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

کشف 398 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری ماد ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قاچاق، مقدار قابل توجهی مواد را از استان های جنوبی وارد کرمانشاه کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای محموله مواد مخدر را در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده 398 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شکل حرفه ای در داخل یک واحد مسکونی جاساز شده بود، کشف شد.

 

سردار جاویدان همچنین از دستگیری 7 عضو باند خبر داد و گفت: در این راستا 3 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

 

رشد 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه

 

وی در ادامه از کشف یک تن و 305 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سه ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 867 کیلوگرم بوده است 50 درصد رشد نشان می دهد.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از انهدام 15 باند توزیع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال قبل که 11 باند بوده با رشد 36 درصدی روبرو بوده است.

 

سردار جاویدان همچنین از دستگیری 75 قاچاقچی و 862 خرده فروش خبر داد و افزود: 403 معتاد متجاهر نیز با تلاش ماموران در طرح های مختلف جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا