انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

بازنشستگان انتظامی گنجینه های ارزشمند سازمان هستند

به گزارش پایگاه خبری ماد ، سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با جمعی از بازنشستگان انتظامی اظهار داشت: دوران بازنشستگي به معناي پايان خدمت و کناره گیری از فعالیت های اجتماعی نیست و لفظ بازنشسته نبايد براي آن ها این القا را ایجاد کند كه ديگر كارايي گذشته را ندارند.

 

وی با بیان اینکه دوران بازنشستگی باید فصل جديدی از انتقال دانش و تجارب به نسل هاي آينده و شكوفايي و تعالي انتظامی تلقی شود، افزود: این دوران ارزشمند فرصتی است تا حاصل سال ها تلاش و خدمت صادقانه به نسل های جوانتر انتقال پیدا کرده و آن ها را در راه خدمت به مردم یاری کند.

 

سردار جاویدان بر لزوم استفاده از تجارب ارزشمند همکاران بازنشسته تاکید کرد و گفت: افزود: نظم و امنيت حاكم در جامعه امانتي است که در سايه خدمات و زحمات ارزنده و بي شائبه بازنشستگان که در طول 30 سال خدمت صادقانه حاصل شده است و بازنشستگان بايد اين را بدانند که در همه حال جزئي از مجموعه فراجا بوده و سرمايه‌ هاي اجتماعي ارزشمندی برای این مجموعه پرافتخار محسوب می شوند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، بازنشستگان را سرمایه های تکرار نشدنی جامعه دانست و بیان کرد: اين ديدارها فرصت و بهانه اي براي پاسداشت و تقدير از  گنجينه هاي ارزشمندی است که باعث افتخار و سربلندی کشور هستند.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه افراد بازنشسته نباید به دست فراموشی سپرده شوند، افزود: رسیدگی به وضعیت این افراد و تلاش برای ادامه زندگی عزتمند  آن ها یکی از مهمترین وظایف و مسئولیت هایی است که مسئولان برعهده دارند.

 

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از حمایت ها و از خودگذشتگی ها خانواده های افراد بازنشسته که سال های متمادی در کنار آن ها برای سربلندی و اعتلای نظام تلاش کرده اند، گفت: فرماندهان و مسئولان فراجا همواره خود را مکلف دانسته اند تا ضمن قدرشناسی از بازنشستگان و خانواده های آنان، انگیزه خدمتی در کارکنان را افزایش دهند.

 

در پایان این دیدارها سردار “علی اکبر جاویدان” با اهدای لوح و هدایایی از بازنشستگان انتظامی استان تقدیر کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا