انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در شهرک نوکان کرمانشاه با اقتدار پلیس 

به گزارش پایگاه خبری ماد، سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در خیابان اسکندر نوکانی شهرک نوکان کرمانشاه تیمی از ماموران کلانتری 21 نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.

 

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که 3 نفر در محل یاد شده سوار بر یک دستگاه پراید به سمت افراد تیراندازی کرده اند که در نتیجه آن 3 نفر از ناحیه پای راست و چپ ، قفسه سینه و پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

 

سرهنگ دلیری با بیان اینکه افراد زخمی در مراکز درمانی تحت مراقبت قرار دارند، افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه 2 تن از عاملان تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه عامل سوم تیراندازی شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، گفت: 2 شرور دستگیر شده دیگر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود 370 محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک 5 ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

 

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا