پزشکیکرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه دو کشوری را در زمینه تربیت دانشجویان خارجی دارد  

به گزارش مادنیوز، دکتر محمدی اظهار داشت، کرمانشاه قطب درمان غرب کشور می باشد که به استانهای همجوار همدان ، کردستان ، لرستان و ایلام خدمات درمانی ارائه می دهد ، علاوه برآن بیماران از کشورهای مختلف نیز برای درمان به کرمانشاه مراجعه می کنند.

 

وی گفت، در مجموع ۷۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته های پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی و نیز سایر رشته ها در حال تحصیل هستند.

 

رئیس دانشگاه بیان داشت:  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه تحقیقات و فناوری از نظر دانشگاهی رتبه ۸ و در ساخت محصولات دارویی و پزشکی نیز از نظر دانشگاهی رتبه ۳ کشور را دارد.

 

وی گفت،  یکی از اولویتهای مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فراهم نمودن زیرساختها جهت جذب دانشجویان خارجی می باشد.

 

دکتر قباد محمدی در ادامه گفت: دانشگاه در تلاش است که در آینده تمهیداتی را فراهم‌ نماید که پزشکان در بیمارستانهای دولتی نیز بیماران خارجی را مداوا نمایند و دراین راستا لزوم همکاریهای بیشتر بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق ضروری است.

 

دکتر محمدی در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مستقر نمودن دفتر نمایندگی در سلیمانیه عراق جهت تسریع در پذیرش دانشجویان عراقی و مداوای بیماران استقبال خواهد نمود و بدین منظور و همچنین انعقاد قرارداد فی مابین اقلیم کردستان عراق و دانشگاه کرمانشاه یک تیم جهت بررسی تشکیل گردد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا