اجتماعیکرمانشاه

رویکرد دولت مردمی در بیان خدمات، رفتار صادقانه و دوری از مبالغه است  /  مطالبه گری رسانه ها، همراه با ارایه راهکار باشد / روابط عمومی های ضعیف برکنار می شوند

به گزارش مادنیوز، استاندار کرمانشاه روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران ادارات و دستگاه های عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: آزادگان حق بزرگی برگردن همه ما دارند. این عزیزان در زندان های رژیم بعث، سخت ترین شکنجه ها را به خاطر سربلندی ایران اسلامی تحمل کردند و بسیاری از آن ها، سال هاست با مشکلات جسمی ناشی از آن شکنجه ها دست و پنجه نرم می کنند.

 

وی همچنین سالروز شکست حصر پاوه را یک رویداد بسیار مهم دانست و گفت: مردم قهرمان پاوه با مقاومت جانانه خود در برابر ضد انقلاب، بسترساز امنیت و توسعه در منطقه شدند.

 

بهمن امیری مقدم با اشاره به اینکه هفته دولت از اول شهریورماه آغاز می شود؛ عنوان کرد: خدماتی گسترده ای که دولت طی این یک سال در استان کرمانشاه انجام داده است باید به درستی به مردم منعکس شود به ویژه مصوبات تحول آفرین سفر آیت الله رئیسی در حوزه های مختلف برای مردم تشریح شود.

 

وی بر ضرورت فعال شدن روابط عمومی های ادارات تاکید کرد و گفت: برخی روابط عمومی ها در زمینه انعکاس مناسب خدمات دستگاه ها به مردم، ناتوان هستند و باید این افراد ضعیف برکنار شوند.

 

مدیر ارشد استان همچنین تاکید کرد: مدیرانی که در بدنه اداری در انجام وظایف خود، توانمند نیستند و سنگ اندازی می کنند هم باید برکنار شوند و این جابجایی ها به کارآمدی ادرات و ارائه خدمات بهتر به مردم کمک می کند.

 

بهمن امیری مقدم در ادامه سخنانش بر نقش رسانه ها در توسعه کرمانشاه تاکید کرد و گفت: رسانه ها با صحت، دقت و سرعت کار اطلاع رسانی را در راستای ارتقای استان کرمانشاه دنبال کنند و در کنار طرح مطالبات، به ارایه راهکار هم بپردازند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا