اقتصادیکرمانشاه

استان به یک کارگاه‌ بزرگ اشتغال‌زایی و عمرانی تبدیل می شود  

به گزارش مادنیوز ، بهمن امیری مقدم در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب و شهدا که روز چهارشنبه همزمان با اولین روز آغاز هفته دولت در حسینیه گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: معنای واقعی خدمت به مردم را باید در منش و سیره شهدا جست.

 

به گفته وی، خادم واقعی کسی است که عملکرد او بیشترین نزدیکی و شباهت را به شهدا داشته باشد.

 

بهمن امیری‌مقدم با بیان این‌که دولت سیزدهم، دولت مردم است، گفت: تاکنون هیچ دولتی نتوانسته‌است در کمتر از یک‌سال تمام استان‌های کشور را سرکشی و در میان مردم تمام نقاط ایران اسلامی حاضر شود و دغدغه‌ها و مشکلات آنان را از نزدیک پیگیری کند.

 

وی با اشاره به تأکیدات رییس‌جمهور بر تکمیل مصوبات بر روی زمین مانده سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه گفت: متأسفانه در برخی حوزه‌ها همانند پالایشگاه آناهیتا جز چندین‌بار کلنگ‌زنی هیچ اتفاقی نیفتاده است و برخی طرح های دیگر هم پیشرفت قابل‌توجهی نداشته‌اند اما عزم دولت مردمی برای پیشبرد و تکمیل این پروژه‌ها بسیار جدی و محکم است.

 

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که ما مسئولان باید در کنار مردم باشیم، گفت: دغدغه‌ها و مشکلات مردم باید در رأس اولویت و برنامه مدیران استان باشد و ما باید تمام توان خود را برای رفع نیازهای مردم استان بکار بگیریم.

 

امیری‌مقدم معیشت و اشتغال مردم استان را مهم‌ترین اولویت استانداری دانست و گفت: تلاش می کنیم استان را به یک کارگاه‌ بزرگ اشتغال‌زایی و عمرانی تبدیل کنیم تا به سمت مهار مشکلات ریشه‌دار استان یعنی بیکاری و تورم برویم.

 

مدیر ارشد استان در پایان این مراسم تاکید کرد: تمام هفته ها باید هفته دولت و هفته‌ خدمت‌گزاری به مردم باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا