اجتماعیکرمانشاه

امروز شهرستان سنقروکلیایی به عنوان مرکز ثقل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی روستایی استان در نظر گرفته شده است  

به گزارش مادنیوز، دکتر داوودی اظهار کرد: تعداد روستاهای تحت پوشش پروژه های قابل افتتاح و در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب در سطح استان ۲۱۰ روستا است.

 

امروز همچنین شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ پروژه آبرسانی به ۳۰ روستا در شهرستان سنقروکلیایی هستیم، که جا دارد از زحمات، همکاری و پیگیری های جناب آقای حسینی کیا نماینده محترم مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی وفرماندار محترم این شهرستان قدردانی کنیم.

 

از ابتدای دولت سیزدهم طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کشور به اجرا درآمد که در فاز اول آن ۱۰ هزار روستای کشور آبرسانی خواهد شد.

 

طرح جهاد آبرسانی در استان کرمانشاه و در ۶ شهرستان توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و  پروژه های ۸ شهرستان توسط قرارگاه نجف اشرف در حال اجرا است.

 

متولی پروژه های جهاد آبرسانی شهرستان سنقروکلیایی بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) است که کار خود را آغاز کرده اند و ما همواره در کنار آنها هستیم تا این پروژه ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسد و مردم شریف این شهرستان از مزایای آن بهره مند شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا