اجتماعیکرمانشاه

ایثار و شجاعت ویژگی برجسته و بارز آتش‌نشانان است

به گزارش مادنیوز ، دکتر نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه در مراسم تجلیل از آتش نشانان نمونه که با حضور معاونت عمرانی استاندار، فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: آتش نشان شدن شرایط ویژه جسمانی و روحی می‌خواهد.

وی افزود: ایثار و شجاعت که ۲ مشخصه بارز آتش نشانان است که از آمادگی جسمانی و اعتقاد انسانی سرچشمه می گیرد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با اشاره به غلبه روحیه ایثار بر مادی گرایی در آتش نشانان، تصریح کرد: توان و آمادگی آتش‌نشانان، آرامش‌بخش شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از اجر اخروی تلاش‌های آتش‌نشانان بگذریم، اثرگذاری اقدامات آنان در خارج کردن اضطراب و استرس از حادثه دیدگان قابل چشم پوشی نیست.

نوروزی ادامه داد: تامین رفاهیات برای آتش‌نشانان در دیگر جوامع انسانی همواره مورد تاکید بوده و در کشور ما نیز همواره سعی بر این بوده رفاهیات آتش‌نشانان تامین شود.

وی با تاکید بر استمرار اقدامات پیشگیرانه مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، از توجه ویژه به مبحث آموزش در حوزه خدمات ایمنی و اطفا حریق سخن گفت و از تاسیس یک مرکز آموزشی برای مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در کرمانشاه و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شهردار کرمانشاه در پایان از آمادگی نسبی مجموعه آتش‌نشانی کرمانشاه برای گذر از بحران‌های احتمالی با کمترین خسارت جانی و مالی برای شهروندان خبر داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا