فرهنگ و هنرکرمانشاه

رونق گرفتن دوباره‌ سینماها به نشاط اجتماعی و آرامش جامعه کمک می‌کند   

به گزارش مادنیوز ، استاندار کرمانشاه در آیین سینمای مهر سینمای ایران که به مناسبت روز ملی سینما با حضور مدیران فرهنگی و سینماگران کرمانشاهی برگزار شد؛ عنوان کرد: ایجاد اشتغال و نشاط اجتماعی در فضای اجتماعی کرمانشاه یکی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است.

 

وی افزود: در همین راستا نشست اخیر شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت نشاط عمومی و راهکارهای افزایش نشاط اسلامی در جامعه برگزار شد.

 

امیری مقدم عنوان کرد: تشکیل قرارگاه ملی اشتغال با دستور رییس جمهور، یک قدم گام بزرگ برای ايجاد هزاران شغل جدید و ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی در استان است.

 

وی صنعت سینما را دریچه ای برای معرفی زیبایی ها و ظرفیت های استان کرمانشاه دانست و گفت: دفاع از مزیت ها و ظرفیت‌ها و معرفی مناسب کرمانشاه، بسترساز جذب سرمایه‌‌های بیشتر برای توسعه و پیشرفت استان است.

 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید به شادابی مردم توجه کنیم در ادامه عنوان کرد:

طی این مدت تلاش شده با برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی در استان به نشاط جامعه کمک کنیم.

 

وی همچنین از فیلمسازان کرمانشاهی درخواست کرد به سمت ساخت فیلم های فاخر کوتاه و بلند سینمایی با هدف معرفی استان گام بردارند و در ادامه گفت: ساخت اینگونه فیلم ها علاوه بر کمک به توسعه استان، به کاهش فاصله‌ میان مردم و سینما و آرامش روحی جامعه کمک می‌کند.

 

امیری مقدم با انتقاد از فرایند طولانی تعیین تکلیف درخواست ها و مجوزها در حوزه فرهنگ و سینما، اظهار کرد: باید از همان ابتدای ارائه تقاضاها، با یک کار کارشناسی تکلیف فرد متقاضی روشن شود، نه اینکه افراد پس از صرف هزینه های بسیار، در آخر کار جواب رد بشنوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا