خبر ویژهخودروکرمانشاه

اختصاص ۷ هزار میلیارد تومان برای طرح توسعه ایران خودرو کرمانشاه

به گزارش ماد، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد تسهیل ویژه بررسی طرح توسعه ایران خودرو که با حضور معاون اقتصادی استاندار و پس از بازدید کارخانه ایران خودرو در شهرستان صحنه برگزار شد؛ عنوان کرد: ایران خودرو یکی از مجموعه‌های تولیدی موفق و پویای کرمانشاه در عرصه تولید و اشتغال است و ظرفیتی مهم برای توسعه استان محسوب می‌شود.

وی افزود: طبق مصوبه سفر رهبر انقلاب، ظرفیت تولید این مجموعه باید به صد هزار دستگاه در سال برسد در حالیکه فعلا 30 هزار دستگاه است.

امیری مقدم یکی از مصوبات کلیدی سفر رئیس جمهور را مربوط به ایران خودرو دانست و تاکید کرد: بر اساس این مصوبه ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه ایران خودرو اختصاص یافت.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت واحدهای قطعات تولید خودرو در استان تاکید کرد و گفت: ایران خودرو باید قطعات مورد نیاز خود را از این واحدهای تولیدی تامین کند تا کمکی به اشتغال استان باشد.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه تولیدات ایران خودرو صحنه باید با اولویت تامین نیاز غرب کشور به متقاضیان عرضه شود در ادامه گفت: اینکار به کاهش هزینه های حمل و نقل و رضایت مشتریان کمک می کند و احساس تعلق خاطر بیشتری در میان مردم منطقه نسبت به این مجموعه ایجاد می کند.

وی همچنین عنوان کرد: باید از ظرفیت شرکت های حمل و نقل استان برای جابجایی محصولات این شرکت استفاده شود تا به بهبود وضعیت اشتغال استان کمک شود.

امیری مقدم با تاکید بر ضرورت تقویت و توسعه قطعه سازان استان، گفت: ایران خودرو کرمانشاه نیازهای خود را از داخل استان تامین کند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا