علم پزشکیکرمانشاه

نخبگان  و اساتید دانشگاه ها طلایه داران فرهنگ استان و کشور خود هستند

به گزارش ماد،  دکتر محمد رشیدی اظهار کرد، فراموش نکنیم که کشور ما بر پایه آرمان های خاصی استوار است و برای حفظ این آرمان ها یک تنه در مقابل کشورهای ظالم و ستمگر آمریکا که قدرتمند ترین کشور جهان است، ایستاده ایم .

 

این مسئله به طور قطع موجب می گردد برنامه ریزی کنند که این اقتدار ایجاد شده صدمه ببیند و تضعیف شود و بر همین اساس به دنبال خلق واقعه و رویداد جدید هستند که با این کار به اغتشاشات و توطئه ها دامن بزنند.

 

همه دختران چه با حجاب باشند و چه کم حجاب، فرزندان این سرزمین هستند و اگر امروز مساله کم حجابی و یا بی حجابی مطرح شده به خاطر این است که آن را خوب در جامعه تبیین نکردیم.

 

انجام کار فرهنگی نیاز به صبر و حوصله، استمرار و تلاش فراوان دارد و نمی شود برای انجام کار فرهنگی به مردم توهین کرد و حجاب و چادر به اجبار به آنها داد.

 

متاسفانه کرسی های آزاد اندیشی که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای آن تاکید زیادی دارند، بسیار کمرنگ شده است که نیازمند توجه ویژه مسئولان دانشگاه ها می باشد.

 

بهره مندی از پیشنهادات و سخنان نخبگان دانشگاه ها مهمترین هدف نشست امروز است، چرا که همواره و در هر شرایطی نیازمند تبادل افکار هستیم و در این راستا جلسات آزاد اندیشی در دانشگاه ها باید به صورت مستمر ادامه یابد.

 

باید بدانیم صف اعتراض کنندگان با اغتشاش گران جدا است و مسئولان باید با دقت به اعتراض های مردم گوش دهند، زیرا بخش عمده گلایه مردم از مسائل اقتصادی است.

 

به طور  قطع شرایط امروز ما در دنیا و قدرت و اقتدار ما در منطقه، باعث فتنه انگیزی و توطئه های دشمنان شده است.

 

ما باید پای نظام و انقلاب بایستیم و به میدان بیاییم و اجازه ندهیم فتنه گران به مقاصد شوم خود دست یابند.

 

در این راستا تبیین اقدامات، خدمات و پیشرفت های صورت گرفته در کشور در حوزه های مختلف طی چهل سال گذشته بسیار اثر گذار خواهد بود و نخبگان  و اساتید دانشگاه ها که طلایه داران فرهنگ استان و کشور هستند در این رابطه نقش بسیار مهمی دارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا