آخرین خبرکرمانشاه

ضرورت افزایش برنامه‌های خلاقانه و متنوع برای کودکان و نوجوانان

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت افزایش برنامه‌های خلاقانه و متنوع برای کودکان و نوجوانان گفت: در رویدادهای مهم استان باید برای کودکان برنامه های فرهنگی و موثر تعریف شود.

به گزارش ماد _  امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان کشور امروز با دکتر محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار کرد.

در این دیدار توافقاتی در زمینه توسعه برنامه های آموزشی و فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان استان انجام شد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار با تاکید بر ضرورت افزایش برنامه های فرهنگی همراه با خلاقیت و ابتکار برای نوجوانان و کودکان تصریح کرد: اجرای برنامه های متنوع برای این عزیزان علاوه بر اینکه مهم و اثربخش است منجر به پویایی و افزایش توانایی و دانایی بیشتر آنان می شود.

وی گفت: برای مراسمات و آئین های مختلف مانند اربعین، مراسم گرامیداشت بازی دراز، عملیات مرصاد و دیگر رویدادهای مهم استان می توانیم با اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار، نوجوانان و جوانان را بیش از پیش با کارهای فرهنگی و موثر آشنا کنیم.

در این مراسم توافق شد که ساختمان های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در مناطق زلزله زده دچار آسیب جدی شده اند اما در دولت قبل رها شده اند، مورد توجه و بازسازی قرار گیرند.

معاون کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان کشور همچنین پذیرفت که یک اتوبوس برای اجرای برنامه های ویژه کودکان ونوجوانان استان به عنوان تماشاخانه سیار در اختیار کانون پرورش فکری و نوجوانان کرمانشاه قرار دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا