خودرو

زنگ انقلاب در اولين روز دهه مبارك فجر در سايپا نواخته شد

ماد نیوز -در اين مراسم، عليمردان عظيمي رئيس هيأت مديره گروه با نواختن زنگ انقلاب در سايپا به همراه مديرعامل گروه، اعضاي هيأت مديره و ساير مديران ارشد و كاركنان طي مراسم خاصي به مقام شهيد گمنام آرميده در شركت سايپا اداي احترام كردند.

در پايان اين مراسم، پيام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به مناسبت آغاز دهة فجر و چهل و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي قرائت شد.

متن پيام محمدعلي تيموري مديرعامل گروه سايپا به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

در تاريخ پرفراز و نشيب كشورمان، ماه بهمن سرآغاز تحقق ارادة مردم براي دست يافتن به حق تعيين سرنوشت خويش در عرصه هاي مختلف سياسي و اجتماعي است كه با رهبري عالمانه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در بيست و دوم بهمن سال 1357 تجلي يافت.

نهال انقلاب بيش از چهار دهه است كه با خون هاي شهيدان اين مرز و بوم آبياري شده و اكنون به درخت تناور و پرثمري مبدل شد كه جوانه هاي اميد و ايمان در بين مشتاقان و ملت هاي مظلوم شكوفا مي شود.

بر خود مي باليم در عصري زندگي مي كنيم كه حيات طيبه انقلاب اسلامي، اميد، ايمان و استقلال را براي مردم سلحشور ايران اسلامي به ارمغان آورده و باعث عزت و سربلندي ايران و ايراني شده است.

ما به عنوان سربازان دين و ميهن در سنگر توليد، براي تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي در مسير خودباوري ملي و كارآمدي ديني جانانه تلاش مي كنيم تا پرچم افتخار را بر فراز قله هاي تعالي و پيشرفت به اهتزار در آوريم.

همزمان با آغاز فعاليت دولت سيزدهم، روح جديدي در كالبد صنعت خودرو دميده شد و گروه خودروسازي سايپا در مسيري قرار گرفت كه با همت و تلاش كاركنان و برنامه ريزي هاي انجام شده در حوزه هاي توليد، كيفيت، توسعه محصولات در بخش خودروهاي سواري و تجاري، قطعات و قواي محركه و همچنين گسترش فرهنگ تكريم مشتريان در بخش خدمات پس از فروش و تأمين حقوق ذي نفعان، ان شاءالله شاهد آينده اي درخشان و بي نظير براي اين مجموعة بزرگ خواهيم بود.

اينك كه در چهل و چهارمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي قرار داريم، با تبريك فرا رسيدن دهة فجر انقلاب اسلامي به همة تلاشگران عرصه صنعت خودرو به ويژه همكاران پرتلاشم در گروه سايپا، آرزو مي كنم كه براي تحقق كامل اهداف متعالي انقلاب و آرمان هاي امام راحل در جبهه اقتصادي، با پيروي از منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و در سايه انسجام، همدلي و سختكوشي، فرزندان شايسته اي براي ملت بزرگ ايران باشيم.

اعلام مي دارم كه حمايت از نخبگان، متخصصان و كارگران زحمت كش در گروه سايپا، وظيفة همه ماست و اطمينان دارم كه ايثار و تلاش هاي كاركنان گروه سايپا در تاريخ صنعت كشور با شكوه هرچه تمام تر جاودانه و ماندگار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا