تهرانحوادث

در پی دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی ۳۰۰ میلیارد ریالی انواع ارز کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد:

به گزارش ماد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 674 هزار واحد انواع ارز به ارزش 300 میلیارد ریال خبرداد.
سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس از فعالیت غیرمجاز یک دفتر هواپیمائی در محدوده خیابان شریعتی تهران شدند.
وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مدیرعامل این دفتر هواپیمائی شناسایی شد و در ادامه ماموران دریافتند که این دفتر با رصدهای روزانه ارز اقدام به خرید ارز از بازار و احتکار ارزهای خارجی در دفتر هواپیمایی می‌کند.
سرهنگ بهرامی افزود: پس از هماهنگی قضائی تیمی از مأموران به دفتر هواپیمایی مراجعه کرده و ضمن دستگیری مدیر عامل این نمایندگی در بررسی‌های بیشتر از این مکان 674 هزار 451 واحد انواع ارزهای خارجی کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی اعتراف کرده و اظهار داشت روزانه 200 هزار دلار یا ارزهای خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرد.
این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده را بیش از 300 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه، موارد را با شماره‌های 02166747343 و 09999871392 به پلیس اطلاع دهند.
به گفته سرهنگ بهرامی، متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا