آخرین خبر

نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم هماهنگ و همراه با شعار سال است

استاندار همدان با اشاره به اینکه نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم هماهنگ و همراه با شعار سال است، گفت : تمام مجموعه‌های تولیدی ، مطابق با شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، از حمایت تام و تمام دستگاه‌های اجرایی جهت رشد تولید برخوردار هستند

 

به گزارش پایگاه خبری ماد _  علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از شرکت خوش‌نوش اظهار داشت: با توجه به امکانات و سرمایه موجود در شرکت خوش‌نوش، ایجاد مجتمع دارویی و تولید دارو در این شرکت در دستور کار قرار دارد که به همین منظور دانشگاه علوم پزشکی ورود کرده و مساعدت لازم انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم هماهنگ و همراه با شعار سال است،افزود: تمام مجموعه‌های تولیدی ، مطابق با شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، از حمایت تام و تمام دستگاه‌های اجرایی جهت رشد تولید برخوردار هستند.

 

استاندار همدان یادآور شد : شرکت خوش‌نوش‌ در‌ سال ۱۳۹۰ واگذار شده و در این مدت فعالیت مناسبی داشته است که در راستای رونق تولید، موضوعات محیط زیست، صدور پروانه، صدور کارت بازرگانی و استاندارد این شرکت پیگیری می‌شود.

 

نماینده عالی دولت در استان همدان در پایان تصریح کرد: در‌ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هفته‌ی آینده استان، توسعه و رفع مشکلات شرکت خوش‌نوش را در دستور کار خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا