اخبار استان هاهمدان

از انبوه‌سازان در حوزه تأمین زمین و ساخت در طرح نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده حمایت می‌ شود

استاندار همدان با بیان اینکه از انبوه‌ سازان و مشارکت آنها در حوزه تأمین زمین و ساخت در نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده حمایت میشود، گفت: بافت فرسوده دارای تسهیلات و امتیازات خوبی است که طرح‌های تشویقی و ارزش افزوده مناسبی برای سازنده‌ی مسکن دارد و انبوه‌سازان می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد _دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با اعضای انجمن انبوه‌سازان مسکن استان همدان بیان داشت: طرح نهضت ملی مسکن با کیفیت ساخت بالا و امکانات سرانه عمومی بسیار مناسبی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار و کم‌درآمد در نظر گرفته شده و در حال اجراست.

 

وی افزود: یکی از دلایل بالارفتن غیرمنطقی قیمت مسکن در همدان کمبود زمین مناسب است که با تکمیل طرح نهضت ملی مسکن، قیمت‌ها نیز تعدیل خواهد شد.

 

استاندار همدان ساخت پروژه ۱۱ هزار واحد مسکونی شهرک پرواز رادر کاهش قیمت مسکن در شهر همدان بسیارتاثیر گذار عنوان کردو یاد آور شد: طرح و نقشه‌ی این پروژه در مدت زمان مناسبی آماده شد که هم اکنون توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است و تمامی پیش‌بینی‌ها برای ایجاد اماکن عمومی از قبیل: مسجد، مدرسه و فضاهای آموزشی، مراکز تجاری، فرهنگسرا، مراکز تفریحی، پارک و فضای سبز و مراکز درمانی در این شهرک انجام و جانمایی شده است.

 

نماینده عالی دولت در استان همدان در ادامه از انبوه‌سازان به عنوان مهم‌ترین عنصر ساخت مسکن یاد کرد و بیان داشت: ازانبوه سازان و مشارکت آنها در زمینه‌‌های تأمین زمین و ساخت در طرح نهضت ملی مسکن، ایمن‌سازی و ساخت بافت فرسوده حمایت می‌کنیم.

 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بافت فرسوده دارای تسهیلات و امتیازات خوبی است که طرح‌های تشویقی و ارزش افزوده مناسبی برای سازنده‌ی مسکن دارد و انبوه‌سازان می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

 

وی در پایان خواستار تهیه پلات و نقشه‌ی ساختمان‌ها به صورت الکترونیکی شد و آنرا گامی در جهت جلوگیری از مصرف کاغذ ذکر کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا