آخرین خبرایلام

اربعین امسال مدت زمان بررسی پاسورت‌ها در مرز مهران به کمتر از ۴ ثانیه می رسد 

استاندار ایلام از کاهش مدت زمان عبور زوار از گیت های گذرنامه در مرز مهران خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته مدت زمان بررسی پاسورت در مرز مهران به کمتر از ۴ ثانیه می رسد و شاهد ازدحام در ورودی گیت ها نخواهیم بود.

 

|به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر حسن بهرا‌م‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۹ مردادماه در نشست مشترک وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق با اشاره به میزبانی شایسته سال گذشته کشور عراق در اربعین از زوار، گفت: میزبانی شایسته کشور عراق موجب شد که امسال زوار بیش از گذشته رغبت داشته برای زیارت وارد کشور عراق شوند.

 

وی با قدردانی اقدامات زیرساختی صورت گرفته و همکاری و مساعدت استاندار واسط عراق برای خدمات دهی و تسهیل در تردد زوار، افزود: در نقطه صفر مرزی مهران با کشور عراق مقرر شده بود اتاقک‌های مشترک و سایبان ساخته شود ‌که خواستاریم این مهم در اسرع‌وقت اجرایی شود.

 

استاندار ایلام در ادامه از فعالیت موکب جواد ائمه ( ع ) در کشور عراق خبر داد و بیان داشت: این موکب با تمام توان در ایام اربعین به زوار خدمات رسانی می‌کند.

 

وی از کاهش مدت زمان عبور زوار از گیت های گذرنامه خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته در مرز مهران مدت زمان بررسی پاسورت به کمتر از ۴ ثانیه می رسد و شاهد ازدحام در ورودی گیت ها نخواهیم بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا