آخرین خبرکرمانشاه

از کنگاور تا خسروی
تامین آب و برق پایدار در مسیر تردد زوار اربعین حسینی  

رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان کرمانشاه گفت: از کنگاور، ورودی استان تا شهر‌های مسیر عبوری زوار برای موکب‌ها، پارکینگ‌ها، زائرسرا‌ها و در مرز خسروی آب و برق پایدار تأمین شده است .

به گزارش خبرنگار ماد  ، رئیس ستاد اربعین صنعت آب و برق استان کرمانشاه  از تامین  آب و برق پایدار برای مرز خسروی در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت : گروههای  صنعت آب و برق از ۱۵ مرداد در مرز خسروی مستقر می شوند  .

داوودی ادامه داد: ۷۰ درصد از زائران کشور از استان کرمانشاه عبور خواهند کرد که برخی از آن‌ها برای عزیمت به عتبات عالیات، مرز خسروی را انتخاب می‌کنند و برخی هم از اسلام آبادغرب، شهر حمیل و… به سمت دیگر مرز‌های خروجی می‌روند.

وی تصریح کرد: در پایانه مرزی خسروی خدمات در حوزه آب شامل آب پایدار و توزیع آب بطری شده سرد، سرویس‌های بهداشتی، دفع فاضلاب به صورت گسترده ارائه می‌شود.

داودی اضافه کرد: در طول مسیر قصرشیرین به خسروی تا نقطه صفر مرزی، تانکر‌های آبرسانی سیار، تانکر‌های ثابت و کلمن‌های آب مستقر می‌شود و مابقی خدمات در خاک عراق در پایانه منذریه براساس برنامه‌ریزی‌های مشخص شده، خدمات آب و برق را ارائه خواهیم داد.

وی  تصریح کرد: در حوزه آب و برق پروژه‌هایی در راستای توسعه زیرساخت‌ها درحال انجام است و تا قبل از برگزاری مراسم اربعین پروژه‌ها به اتمام می‌رسد

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا