آخرین خبرکرمانشاه

معاون اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کرمانشاه:
آسفالت ۲۰۵ کیلومتر از محور‌های اربعین در کرمانشاه

معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی (ع)، ۲۰۵ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی و رویه نهایی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ماد ، علی سلیمی گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری در راستای نگهداری رویه راه‌ها و ایجاد سرویس ایمن و روان به‌منظور تردد زوار عتبات عالیات و ترانزیت کالا از سطح کشور به پایانه‌های مرزی استان، ۲۰۵ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی و رویه نهایی را اجرا کرده است.

وی میزان روکش رویه نهایی را شامل: راه‌های شریانی به میزان ۱۴۸ کیلومتر، راه‌های فرعی ۳۵ کیلومتر و راه‌های روستایی را ۲۲ کیلومتر اعلام کرد.

سلیمی تصریح کرد: همچنین ۲۲ کیلومتر روکش حفاظتی اسلاری سیل، ۳۵ کیلومتر لکه‌گیری آسفالت و ۶۱ هزار متر طول درزگیری پلیمری در سطح راه‌های استان انجام و در مجموع ۲۳۱ هزار تن آسفالت گرم مصرف شده است.

معاون راهداری استان کرمانشاه گفت: اکیپ‌های فعال سطح استان شامل: کمربندی کنگاور به طول ۹ کیلومتر، سه‌راهی کنگاور به تویسرکان به طول ۴.۶ کیلومتر و محور صحنه به بیستون به طول ۲.۸ کیلومتر مشغول فعالیت هستند.

سلیمی اضافه کرد: دیگر اکیپ‌های پخش، لکه‌گیری و رگلاژی آسفالت در محور‌های کرند به سرمیل به طول ۷.۱ کیلومتر، محور قوزیوند به سمت بیستون به طول ۲ کیلومتر، محور روانسر_کرمانشاه به طول ۲۰ کیلومتر، محور سه‌راهی هرسین به هرسین ۶ کیلومتر و محور سه‌راهی نهاوند به نهاوند به طول ۸ کیلومتر نیز در حال فعالیت و بعضا” در پایان انجام عملیات آسفالتی هستند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا