آخرین خبرکرمانشاه

امام جمعه گرمانشاه؛
خدمت به نیازمندان سیره معصومین(ع) است  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت به نیازمندان سیره اسلام و معصومین (ع) است.

به گزارش خبرنگار ماد، آیت الله مصطفی علما امروز یکشنبه _بیست و ششم شهریور در مراسمی تحت عنوان (طرح مهر تحصیلی)، ضمن تقدیر از مسئولان اوقاف و امور خیریه استان به جهت برنامه‌ریزی و تدارک بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش آموزان مستعد اظهار کرد: این سیره اسلام است که به داد ضعفا و محرومان برسیم و با نگاهی به زندگی ائمه اطهار (ع) می‌بینیم که عمر شریفشان با خدمت به نیازمندان سپری شد و این یعنی همه ما باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: کرمانشاه از دیرباز موقوفات زیادی داشته که بسیاری از آنها مربوط به خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بوده است و این ارادت مردم استان به ائمه اطهار (ع) بالاخص امام حسین (ع) را می‌رساند و بحمدالله امروز هم مردم استان با پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) عشق و ارادت خود را نشان دادند.

 

آیت الله علما گفت: ایران امروز در دنیا زبانزد است و این به لطف رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است و ما باید این را برای نسل جوان تبیین کنیم.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز هرکدام از ما باید با تمام وجود هر خدمتی که می‌توانیم برای این نظام انجام دهیم زیرا این نظام با دلسوزی و فداکاری و ایثار به اینجا رسیده است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا