آخرین خبرکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع مردم دالاهو؛
مردم غیرتمند و نجیب دالاهو همچون کوهی استوار پشت سر نظام و رهبری ایستاده اند   

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از مردم، بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان شهرستان دالاهو به پاس سال ها همراهی آن ها با نظام و انقلاب اسلامی، گفت: مردم نجیب و شریف این منطقه در تمامی این سال ها همچون کوهی استوار پشت نظام و رهبری ایستاده و به دشمنان این مرز و بوم اجازه خودنمایی و دست یابی به اهدافشان را نداده اند

به گزارش خبرنگار ماد، سردار “مهدی حاجیان” در جمع مردم، بزرگان و ریش سفیدان شهرستان دالاهو، اظهار داشت: در 44 سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان این مرزو وبوم با همه توان در راستای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و در این راه همه توان خود را به کار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: در این میان یکی از استان هایی که همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته استان کرمانشاه بوده است ؛ که به دلیل تنوع اقوام و مذاهب آن ، دشمنان تلاش کرده اند تا با سیاست تفرقه افکنی زمینه های نارضایتی مردم را فراهم کنند ، تا در نهایت به آنچه که مطلوبشان است دست پیدا کنند.

 

مردم دالاهو همچون کوهی استوار پشت سر نظام و رهبری ایستاده اند

 

سردار حاجیان افزود: با این حال در همه این سال ها دشمنان هرچه در کرمانشاه زدند به در بسته خوردند و مردم با بصیرت این استان خصوصا شهروندان با اصالت و نجیب منطقه دالاهو همچون کوهی استوار پشت سر نظام و رهبری ایستادند تا به همه دنیا ثابت شود همین مردم اصیل و باشرافت اجازه خودنمایی به دشمنان و دست یابی آن ها به اهدافشان را نخواهند داد.

 

عالیترین مقام انتظامی استان کرمانشاه گفت: مردم غیرتمند شهرستان دالاهو در 44 سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد ، به خوبی انقلابی و ولایی بودن خود را ثابت کرده و نشان داده اند که مطیع فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان و بدخواهان نظام با جوسازی های خود بین آن ها و انقلاب فاصله بیندازند.

 

بزرگان و ریش سفیدان دالاهو در شرافت و نجابت زبانزد هستند

 

وی ادامه داد: امروز به فضل الهی شهرستان دالاهو از بزرگان، ریش سفیدان و معتمدانی برخوردار است که هر کدام از آن ها در شرافت و نجابت زبانزد عام و خاص هستند و مردم با بصیرت این دیار هم با پیروی و الگو قرار دادن آن ها، بهترین و امین ترین حافظان نظام و انقلاب اسلامی به شمار می روند.

 

سردار حاجیان تاکید کرد: بدون شک تا جمهوری اسلامی چنین مدافعان غیرتمند و با بصیرتی دارد ، دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب الهی نخواهند توانست به اهداف و نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.

 

مردم دالاهو شایسته و لایق بهترین خدمات هستند

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم شهرستان دالاهو به پاس سال ها همراهی صادقانه با نظام و انقلاب اسلامی و فداکاری در عرصه های مختلف شایسته و لایق بهترین خدمات بوده و در همین راستا فرماندهی انتظامی استان وظیفه خود می داند بیش از گذشته در خدمت مردم شریف این منطقه باشد و امنیت آن ها را به بهترین شکل ممکن تامین کند.

 

وی در ادامه گریزی هم به حادثه سقوط بالگرد حامل وی و همراهانش در منطقه بیونیج دالاهو در زمان ماموریت اربعین و بازدید هوایی از محل تردد زائران زد و گفت: پس از این حادثه اولین افرادی که به یاری ما شتافتند همین مردم شریف و بزرگان منطقه بودند که بدون فوت وقت خود را به محل حادثه رسانده و یاری گر ما شدند که جای قدردانی ویژه دارد.

 

سردار حاجیان در پایان تصریح کرد: حس مسئولیت پذیری مردم مهربان و خونگرم دالاهو در کمک به دیگران واقعا ستودنی است، کما اینکه اهالی بومی منطقه در طول تاریخ همواره به نیک نامی و مهمان نوازی شهره بوده اند.

 

قدردانی مردم دالاهو از سردار حاجیان و خدمات شبانه روزی پلیس

 

در حاشیه این دیدار صمیمانه ؛ مردم، بزرگان و معتمدان شهرستان دالاهو نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور سردار “مهدی حاجیان” فرمانده انتظامی استان در جمع آن ها، از وی و همچنین خدمات شبانه روزی پلیس قدردانی کردند.

 

این افراد با بیان اینکه امروز به برکت حضور شبانه روزی پلیس امنیت بسیار خوبی در استان و منطقه دالاهو وجود دارد ، گفتند: ماموران زحمتکش انتظامی از آرامش و آسایش خود برای امنیت و آرامش مردم می گذرند و همواره ثابت کرده اند بهترین همراه برای شهروندان هستند.

 

مردم و بزرگان شهرستان دالاهو همچنین با ابراز خوشحالی خود از بهبود وضعیت سلامتی سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان، تاکید کردند: همانگونه که تاکنون پشت سر نظام و رهبری ایستاده اند، از این پس نیز مطیع فرمایشان معظم له بوده و متحدتر از گذشته برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

 

فرمانده انتظامی استان در این حضور سرزده، با جمع زیادی از اهالی منطقه، بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان شهرستان دالاهو نیز دیدار و با اهدای هدایی از آن ها تجلیل و قدردانی کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا