آخرین خبرکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه؛
وحدت نماد عزت مسلمانان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: وحدت نماد عزت و سرافرازی مسلمان جهان است، اگر بخواهیم در جهان امروز با قدرت و سرافراز زندگی کنیم، باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم.

به گزارش خبرنگار ماد، آیت‌الله مصطفی علما در سی‌وپنجمین همایش بزرگ وحدت که با حضور شخصیت‌های استان و مهمانانی از کشور عراق صبح امروز _شنبه، هشتم مهرماه_ در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، از پیامبر اکرم (ص) به عنوان مهیمن پیامبران الهی (ع) یاد کرد.

 

وی با تبریک میلاد پیامبر مکرم (ص) و هفته وحدت از وحدت به عنوان رمز بقا و عزت مسلمانان یاد کرد و گفت: اگر بخواهیم در جهان امروز با قدرت و سرافراز زندگی کنیم، باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم.

 

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: اگر مجموعه فرمایشات و سیره عملی و نظری پیامبر اعظم (ص) را در زندگی پیاده کنیم، هیچ مشکلی در زمینه وحدت وجود نخواهد داشت و سخنان حضرت همه راه‌های الهی را نشان داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: روحانیون باید بیش از پیش نسبت به ارتباط با جوانان جلسات متعدد و متنوع برگزار کنند، زیرا خیر و برکت در همین جلسات است.

 

علما اظهار کرد: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم همواره بر بصیرت و حفظ وحدت بین آحاد مردم تاکید می‌کنند، بنابراین باید به این اصل برای موفقیت بیشتر در سطح ملی و جهانی تأمل و دقت داشته باشیم

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا