آخرین خبرکرمانشاه

استاندار کرمانشاه خبر داد؛
۶۰ درصد از سهام بیواتانول کرمانشاه در ساعات اولیه ورود به بورس به فروش رسید

استاندار کرمانشاه هم‌زمان با ورود شرکت پروژه بیواتانول کرمانشاه در بورس و شروع پذیره‌نویسی از تالار بورس کرمانشاه بازدید کرد و در جریان روند پذیره‌نویسی این شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ماد، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه با همراهی عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم‌زمان با ورود شرکت پروژه بیواتانول کرمانشاه در بورس و شروع پذیره نویسی از تالار بورس کرمانشاه بازدید کرد و در جریان روند پذیره نویسی این شرکت قرار گرفت.

 

در ادامه بازدید، محمد طیب صحرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود اولین شرکت کرمانشاهی را به بورس کشور خدمت هم استانی‌های عزیز و سرمایه گذاران فعال در استان تبریک عرض می‌کنم.

 

استاندار کرمانشاه گفت: امروز پذیره نویسی اولین شرکت پروژه بیواتانول یا سوخت سبز کرمانشاه را در بورس کشور شاهد هستیم و انشالله روند این اتفاق مبارک و ورود شرکت‌ها و مؤسسات استان کرمانشاه به بورس ادامه پیدا کند.

 

وی گفت: معنای این اتفاق خوب این است که یک درگاه بزرگ برای جذب سرمایه‌های ملی و مردمی برای صنایع و شرکت‌های استان فراهم شده است و در حال حاضر یک ظرفیت سرمایه فعلی و محدود در استان داریم و هر چقدر بتوانیم با ورود شرکت‌های استان کرمانشاه به بورس این ورودی را تقویت کنیم، به رونق اشتغال و تولید استان کمک خواهد کرد.

 

صحرایی تاکید کرد: بعد از این پذیره نویسی، شرکت‌های خوب و بزرگ دیگری در استان در ردیف و صف و در حال انجام تشریفات ورود به بورس قرار دارند و با استفاده از ظرفیت بورس می‌توانیم پروژه‌های بزرگ و احیاناً نیمه تمام استان را بزودی تکمیل کنیم و فرصت‌های شغلی بیشتری برای هم استانی‌های عزیز فراهم شود.

 

وی گفت: کارهای کارشناسی و مقدماتی شرکت‌های دیگری برای ورود به بورس انجام شده است و در ردیف ورود به بورس هستند و پس از نهایی شدن خبر قطعی ورود آنها نیز به اطلاع مردم خواهد رسید

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سرمایه گذاری در بورس نیاز به دانش و مهارت دارد و در عین اینکه یک فرصت خوب برای جذب سرمایه برای شرکت‌ها و صنایع استان می‌باشد یک فرصت خوب هم برای مردم است که سرمایه گذاری کنند.

 

وی گفت: پیشنهاد بنده این است که هم استانی‌های عزیز حتماً با دانش کافی و مشورت لازم و با استفاده از کارگزاری‌های رسمی و قانونی موجود در استان وارد بورس شوند تا بیشترین استفاده را از بورس ببرند.

 

در ادامه محمد بهمن، مدیر بورس منطقه کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین گام در مورد پذیره نویسی بیواتانول این است که هم استانی‌های عزیز حتماً به همکاران ما در کارگزاری‌ها مراجعه کنند و کد بورسی را دریافت کنند.

 

وی گفت: ابتدا یک بیانیه ریسک وجود دارد که مربوط به بازار سرمایه گذاران حرفه‌ای بورس است که باید توسط متقاضی امضا شود و پس از امضای این بیانیه می‌توانند نسبت به خرید و شرکت در پذیره نویسی اقدام کنند.

 

مدیر بورس کرمانشاه گفت: نکته مهم در این پذیره نویسی که می‌توان عنوان کرد این است که این پذیره نویسی برخلاف تمام عرضه سهام اولی‌ها هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

 

وی گفت: پذیره نویسی بیواتانول کرمانشاه اولین سهام پروژه کشور است که در بورس پذیرفته شده و کرمانشاه در این زمینه پیشگام بوده است و تلاش می‌کنیم تعدادی دیگر از شرکت‌های استان را آماده ورود به بورس و فرابورس کنیم تا بتوانیم کمبودهای که در سال‌های گذشته داشتیم را جبران کنیم.

 

بر اساس این گزارش در دقایق پایانی بازدید استاندار کرمانشاه ازبورس منطقه کرمانشاه، محمد طیب صحرایی مجدد در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در همین ساعات اولیه پذیره نویسی حدود ۶۰ درصد سهام شرکت بیواتانول کرمانشاه به فروش رفته و پذیره نویسی شده است و این استقبال می‌تواند برای مابقی شرکت‌ها هم به‌خوبی پیش برود و یک ورودی خوب در استان در کنار دیگر سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا