آخرین خبرکرمانشاه

شهردار کرمانشاه در مراسم روز جهانی ناشنوایان؛   
وظایف خود را در مجموعه کتابخانه های عمومی توسعه خواهیم داد  

آیین گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان با حضور شهردار کرمانشاه و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه؛ سایر مسئولین استانی و اعضای ناشنوای کتابخانه عمومی امیرکبیر در سالن اجتماعات زنده یاد احمد عزیزی برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار ماد، آیین گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان با حضور نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه؛ محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه؛ ایمان درخشی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و سایر مسئولین استانی و با حضور اعضای ناشنوای کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه در روز یکشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان در سالن اجتماعات زنده یاد احمد عزیزی کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه: بخش ناشنوایان کتابخانه عمومی امیرکبیر قبلاً در فضای بخش کودک ادغام بود و اکنون با اختصاص بخش مجزا این فضا مستقل شده است و پذیرای افراد بیشتری از این جامعه می باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه: وظایف خود را در مجموعه کتابخانه های عمومی توسعه خواهیم داد و بیش از پیش به این نهاد فرهنگی، مردمی توجه خواهیم کرد و در گسترش برنامه ها، از نظرات کارشناسان کتابخانه های عمومی بیشتر استفاده خواهیم کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا