آخرین خبر

پایانه صادراتی نفت پاسارگاد واحد برگزیده ایمنی و بهداشت شد

شرکت نفت پاسارگاد به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر حوزه HSE در بندر امام خمینی (ره) انتخاب شد
به گزارش ماد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد، همزمان با هفته ایمنی و آتش نشانی، پایانه صادراتی این شرکت در بندر امام خمینی(ره) از سوی سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان به عنوان واحد برتر در حوزه HSE انتخاب شد.

مواردی همچون میزان تولید و صادرات سالانه، دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی، تحقیق و توسعه، رعایت قوانین و الزامات مرتبط با کار و رفاه اجتماعی، الزامات موثر بر کیفیت، افتخارات کسب شده طی یک سال، رعایت الزامات ایمنی و بهداشت فردی و نظام پیشنهادات از جمله شاخص های انتخاب واحد نمونه در این ارزیابی بوده است.

همچنین مهدی خردمند، کارشناس واحد HSE این شرکت نیز به عنوان یکی از نفرات برتر بخش HSE در بندر امام خمینی (ره) معرفی شده است.

گفتنی است پیشنهادات موثر بر تولید یا کاهش ضایعات، مقاله نویسی، ثبت اختراع، همچنین رعایت الزامات ایمنی و بهداشتی از معیارهای سنجش عملکرد کارگران نمونه بود.

پایانه صادراتی نفت پاسارگاد در بندر امام خمینی (ره) در سال های گذشته نیز همواره به عنوان واحد برتر در زمینه HSE انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

نفت پاسارگاد با 6 مجتمع تولیدی و 2 پایانه صادراتی بزرگترین تولیدکننده قیر کشور محسوب می شود که همواره توجه ویژه ای به مباحث ایمنی و بهداشت در سطح مجتمع ها و پایانه های خود داشته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا