آخرین خبرکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه،
مردم را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار دهید  

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: روحانیون باید با استفاده از امکانات تبلیغی و رسانه‌ای مردم را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار دهند تا مردم بدانند اسرائیل واقعاً غده سرطانی منطقه است.

به گزارش خبرنگار ماد ، آیت‌الله مصطفی علما امروز _دوشنبه، بیست‌وچهارم مهرماه_ در اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه در حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین و با اشاره به جنایات عظیم اسرائیل در غزه اظهار کرد: مقاومت منطقه نقطه امید مستضعفان است، باید بدانیم رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط و نابودی است، بنابراین برای حفظ خود دست به هر جنایتی می‌زند.

 

وی افزود: امروز بر همه مسلمانان جهان لازم است در کنار مردم مظلوم غزه باشند و به هر طریق ممکن کمک کار حال آن مسلمانان باشند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مشوق اصلی آن رژیم برای کشتن مردم بی دفاع غزه است، بنابراین آمریکا و غرب هم در این جنایات عظیم شریک هستند.

 

وی تصریح کرد: روحانیون باید با استفاده از امکانات تبلیغی و رسانه‌ای مردم را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار دهند تا مردم عزیز بدانند اسرائیل واقعاً غده سرطانی منطقه است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا