آخرین خبرکرمانشاه

شهردار کرمانشاه؛
اجرای عملیات ساخت پل روی رودخانه قره سو برای کاهش ترافیک

شهردار کرمانشاه گفت: هوشمندسازی معابر شهر کرمانشاه با جدیت در دستور کار شهرداری است و همچنین عملیات ساخت پل جدید روی رودخانه قره سو برای کاهش ترافیک در بزرگراه‌های شرقی و غربی در حال انجام است.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ماد در حاشیه نشست شورای ترافیک استان کرمانشاه در محل استانداری کرمانشاه اظهار کرد: مشکلات و مسائل ترافیکی شهر کرمانشاه در جلسات شورای ترافیک شهر کرمانشاه بررسی و مصوب می‌شود که این جلسات در شهرداری کرمانشاه و با حضور فرماندار و شهردار کرمانشاه و اعضا همواره برگزار و مصوبات مورد نیاز برای مسائل ترافیکی شهر کرمانشاه نیز دارد.

وی افزود: برای رسیدگی به طرح جامع ترافیک استان و موضوعات مهم و استانی جلسات شورای ترافیک استان در استانداری به ریاست استاندار یا معاون عمرانی استانداری برگزار می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز نیز در نشست استانی شورای ترافیک حضور داشتیم و شهرداران و فرمانداران استان نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند که موارد مهمی در مورد شهر کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که می‌توان به تسریع در هوشمندسازی معابر شهر کرمانشاه اشاره کرد.

وی ادامه داد: البته شهرداری کرمانشاه از مدتی قبل به دنبال هوشمندسازی معابر شهر بوده و زیرساخت‌های لازم و مورد نیاز را تهیه کرده است که به زودی شاهد راه‌اندازی این طرح برای کنترل و کاهش ترافیک خواهیم بود.

نوروزی گفت: بحث دیگری که در مورد شهر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت، موضوع آب‌گرفتگی معابر بود که شهرداری توضیحات لازم را مبنی بر رفع مشکل مسیرها و معابر که احتمال آب گرفتگی را داشتند همراه مستندات ارائه داد و کماکان نیز به دنبال ترمیم برخی معابر است تا شاهد آب گرفتگی در سطح شهر نباشیم.

وی تصریح کرد: موضوع مهم دیگری که در مورد شهر کرمانشاه در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، تسریع در ساخت پل‌های جدید بر روی رودخانه قره سو با هدف کاهش ترافیک در بزرگراه‌های شرقی و غربی کرمانشاه بود که توضیحاتی از طرف شهرداری کرمانشاه دایر بر عملیات اجرایی برای ساخت این دو پل شروع شده و علی‌رغم مشکلات مالی و اعتباری در حال اجرا است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا