آخرین خبراخبار استان ها

۳۸ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر آتی رئیس جمهور به کردستان افتتاح می شود

نماینده عالی دولت در استان کردستان گفت : در سفر آتی رئیس جمهور به کردستان ۳۸ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که از نگاه ویژه دولت ایران قوی به کردستان حکایت دارد.   

 

به گزارش پایگاه خبری ماد _ اسماعیل زارعی کوشا در نشست مجمع خیرین یاریگران زندگی استان کردستان ضمن قدردانی از اقدامات خیرخواهانه و انسان‌دوستانه خیرین، کارآفرینان، معتمدین، چهره‌های علمی و فعالان اجتماعی، تشکل‌های مدنی و نخبگان این استان اظهار کرد: کردستانی‌ها و قوم کرد در همه جای کشور محبوب هستند.

استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌ها و موهبت‌های خدادادی در این استان و عنایت ویژه خداوند به این منطقه همانند سایر مناطق، ادامه داد: کردستان، استانی مستعد و سرشار از ظرفیت‌های بی‌نظیری است و ما مخالف واژه محروم برای این دیار با مزیت‌های بالای طبیعی هستیم اما به دلایل مختلف محرومیتی بر این منطقه عارض شده است.

وی با بیان اینکه ما کردستانی ها بر آن هستیم که اجازه ندهیم غباری از آسیب‌های اجتماعی بر دامن پاک دیار کردستان خودنمایی کند و این زیبایی‌ها را تحت شعاع قرار دهد، اضافه کرد:  کردستان در آمارجرم و جنایت جزو استان‌های آخر کشور قرار داردکه این مهم به فرهنگ، تدین و شرافت مردم استان برمی‌گردد.

نماینده عالی دولت در کردستان راهبرد موفق در این استان  را کارپرحجم همراه با ارتباط عاطفی با مردم برشمرد و گفت: ما از ارتباط زیاد با مردم انرژی می‌گیریم ،ضمن آنکه امیدواریم با بهره‌مندی از ظرفیت بزرگ مردمی و سازمان‌های مردم نهاد بر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی استان فائق آییم.

استاندار کردستان از افتتاح ۳۸ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر آتی رئیس جمهور به کردستان خبر داد و گفت: خوشبختانه نگاه ویژه دولت متوجه کردستان است لذا ما باید انگیزه خدمت مضاعف را برای دولتمردان فراهم کنیم و همواره قدردان مردم همیشه در صحنه کردستان باشیم.

زارعی کوشا با اعلام رشد ۱۴ پله‌ای کردستان در بودجه ۱۴۰۲ یادآور شد: سال گذشته کردستان در قانون بودجه در ردیف ۲۴ کشور قرار داشت اما امسال به رتبه ۱۰ رسیده و توانستیم سهم بیشتری از بودجه را به استان اختصاص دهیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا