آخرین خبرخبر ویژهکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه در دیدار فرماندار؛
بیکاری یکی از دغدغه‌های مردم استان کرمانشاه است  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بیکاری یکی از دغدغه‌های اصلی مردم استان کرمانشاه است‌.

به گزارش خبرنگار ماد، فرماندار و بخشداران شهرستان کرمانشاه امروز چهارشنبه _ سوم آبان با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در این دیدار گفت: مردم استان کرمانشاه مردم بسیار خوبی هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در حکم انتصاب اینجانب، مردم کرمانشاه را مردمی غیور، مؤمن و صمیمی تعبیر کرده‌اند که این امر، اهمیت تلاش شبانه روزی در جهت رفع موانع و مشکلات استان را برای ما صد چندان می‌کند.

 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم کرمانشاه بحث بیکاری است که بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی مسئولین محترم استان و حمایت‌های دولت انقلابی، نرخ بیکاری در ماه‌های اخیر روند کاهشی داشته که قابل تقدیر و تشکر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئولین محترم استان باید با برنامه ریزی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، زمینه را برای ورود افراد سرمایه گذار به استان فراهم کنند تا انشاالله ریشه بیکاری در استان خشکانده شود.

 

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات مجموعه فرمانداری کرمانشاه و بخشداران، تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد که در جهت ارتقای استان از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا