اخبار استان هادسته‌بندی نشدههمدان

تحقق توسعه پایدار و جهش تولید در گرو تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی است

استاندار همدان تحقق توسعه پایدار و جهش تولید را در گرو تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده که در استان همدان نیز این مهم در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم نکوداشت روز کبودرآهنگ، گفت: سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی، قیام تاریخی پنجم آبان‌ماه ۱۳۵۷ کبودرآهنگ بود که با ولایت‌پذیری و آگاهی مردمان این دیار به وقوع پیوست همچنانکه در جنگ تحمیلی و تقدیم ۶۴۲ شهید پیشگام بوده و در عرصه کار، تلاش و تولید نیز سرآمد است.

استاندار همدان در ادامه، تحقق توسعه پایدار و جهش تولید را در گرو تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تقویت خوشه‌های تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده و در استان همدان نیز این مهم در حال اجراست که در این میان کبودرآهنگ در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه تولید، خوشه‌ها و فعالیت‌های صنعتی سرآمد و پرتلاش بوده و حمایت‌های ویژه‌ای برای تقویت این خوشه‌ها در دستور کار می باشد.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد :اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در سال گذشته برای این شهرستان ۸۸۷ میلیارد تومان بود که بخشی از این اعتبار به خصوص در حوزه راه، آب و مسکن محقق شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا