آخرین خبرکرمانشاه

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه;
احداث یک گرمخانه جدید در کرمانشاه

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یک گرمخانه جدید در محدوده بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ماد، محمد موحدی مجد امروز _ چهارشنبه دهم آبان‌ماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک گرمخانه در پارک جلالیه شهر کرمانشاه با ظرفیت رسمی ٣۵ نفر فعال است که امکان افزایش ظرفیت آن تا ۵٠ نفر نیز وجود دارد.

 

وی افزود: در اردوگاه چشمه سفید نیز امکاناتی به منظور اسکان ١۵ نفر پیش‌بینی کردیم که به عنوان گرمخانه بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: بهزیستی نیز یک گرمخانه در خیابان اربابی پائین‌تر از شیرخوارگاه با ظرفیت ٣٠ الی ۴٠ نفر برای آقایان دارد و برای بانوان یک گرمخانه دیگر در محله آقاجان با ظرفیت ٢٠ نفر وجود دارد.

 

وی اضافه کرد: در صدد هستیم یک گرمخانه در محدوده بلوار طاقبستان برای خدمات‌رسانی به افراد بی‌خانمان اضافه کنیم، امکانات نگهداری و اسکان از قبیل سرویس بهداشتی و دوش در این گرمخانه‌ها همراه با یک وعده غذای گرم وجود دارد.

 

موحدی با بیان اینکه ظرفیت‌ها در شهر کرمانشاه با نیازی که به تخت و اسکان داریم برابر است، ادامه داد: افرادی که در این گرمخانه‌ها اسکان پیدا می‌کنند، بیشتر معتادان متجاهری هستند که سرپناهی ندارند.

 

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در بعضی موارد همشهریان با شماره تلفن ١٣٧ تماس می‌گیرند و موارد را به همکاران ما گزارش کنند تا افراد بی خانمان را به گرمخانه منتقل می‌کنیم

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا