آخرین خبرکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه؛
اگر مشکل بیکاری برطرف شود سایر امور هم اصلاح خواهند شد

امام جمعه کرمانشاه گفت: نیروی انسانی شرط اول رسیدن به توسعه است و اگر مشکل بیکاری برطرف شود سایر امور هم اصلاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ماد ،حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری پیش از ظهر امروز_ جمعه دوازدهم آبان‌ماه_ در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر مشکل بیکاری برطرف شود سایر امور هم اصلاح خواهند شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم استان کرمانشاه توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند و همواره سربلند از آزمون‌ها بیرون آمدند و پیرو ولایت هستند.

 

وی گفت، نیروی انسانی شرط اول رسیدن به توسعه است و استان کرمانشاه دارای نیروی انسانی جوان است و ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر منابع کشاورزی، معدنی، صنایع تبدیلی در این استان وجود دارد و این ظرفیت‌ها برای پیشرفت و توسعه این استان می‌تواند مؤثر واقع شود.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی بارقه امیدی در دل مردم ایجاد شده است و با نگاه ویژه دولت، اتفاقات خوبی در استان کرمانشاه رقم می‌خورد و شاهد روزهای خوبی برای مردم خواهیم بود.

 

وی گفت: مردم باور دارند که عزم دولت جدی است و متعهدانه و با روحیه انقلابی درصدد گره‌گشایی و ارائه خدمات ماندگار است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا