آخرین خبرخبر ویژهکرمانشاهکرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم ص خبر داد؛
هفته بسیج بیش از ۳۰۰۰ برنامه در کرمانشاه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از تدارک برگزاری بیش از ۳۰۰۰ برنامه در کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، عصر امروز شنبه _ بیست و هفتم آبانماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج، ضمن محکومیت کشتار مردم بی دفاع غزه، اظهار کرد: جنگ غزه به هر شکلی که به پایان برسد، یقیناً عزتمندی بیشتر مردم غزه را به همراه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به مقتدر بودن غزه در عین مظلومیت، گفت: امروز نام غزه جهانی شده و تجمعات و تظاهراتی که در سراسر دنیا در محکومیت جنایت‌های غزه شاهد هستیم، نشان از قدرتمند شدن غزه دارد.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط کنونی نابودی رژیم صهیونیستی را جلو انداخته، گفت: در هیچ برهه زمانی اینقدر ائتلاف جهانی علیه رژیم صهیونیستی را شاهد نبوده‌ایم و جنگ غزه به هر شکلی که تمام شود، رژیم صهیونیستی نخواهد توانست این شکست را جبران کند.

 

وی با اشاره به سردرگمی رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مدیریت جنگ غزه، گفت: بی شک هر موقع که جنگ غزه تمام شود، پرونده نتانیاهو هم بسته خواهد شد و همین مسئله او را به تکاپو برای جبران این شکست ترمیم ناپذیر انداخته است.

 

سردار ریحانی در ادامه با اشاره به اهمیت روشنگری در مورد جنگ غزه، گفت: وظیفه فعلی ما تبیین اهمیت در صحنه ماندن مردم برای دفاع از مردم بی گناه و مظلوم غزه است که البته در تجمع مردمی امروز کرمانشاه در محکومیت جنایات غزه شاهد حضور خوب مردم بودیم و این حضور گسترده نشان داد نسبت به جنایات غزه بی تفاوت نیستیم.

 

وی سپس با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امام (ره) بسیج را برای بیمه کردن این کشور بنیان نهاد و این شجره طیبه توانسته انقلاب اسلامی را در طول بیش از چهل و چند سال گذشته در برابر فتنه‌های گاه و بی‌گاه دشمنان در امان نگه دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم ص با بیان اینکه رشد و نمو بسیج از دوران دفاع مقدس شروع شد، گفت: در هیچ جای دنیا هیچ نهاد، تشکل و سازمان یا انجمنی همچون بسیج به لحاظ عده و عُده وجود ندارد، لذا فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مردمی یک فتح الفتوح بود.

 

وی با اشاره به شروع هفته بسیج از ۲۹ آبان، گفت: برای بزرگداشت هفته بسیج بیش از سه هزار برنامه در سطح استان تدارک دیده شده است.

 

ریحانی برگزاری ویژه‌برنامه نمایش اقتدار نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور در روز سوم آذر، افتتاح چند مرکز مشاوره ثابت در استان در شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، اسلام آباد غرب و صحنه را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان کرمانشاه اعلام کرد.

 

وی همچنین گفت: برگزاری جشنواره‌های جهاد علم و فناوری، برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، آزادسازی زندانی‌های مالی با همراهی خیرین، برنامه ریزی برای توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و … از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته بسیج در استان کرمانشاه است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم ص اشاره‌ای هم به برگزاری یادواره‌های آبروی محله در سطح استان داشت و گفت: برپایی این نوع یادواره‌ها سبب ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت شده و نمی‌گذارد این فرهنگ غنی و نجات‌بخش کم‌فروغ شود.

 

وی در ادامه اشاره‌ای هم به برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده داشت و گفت: در حال ساخت یک مکان مناسب برای برگزاری کنگره شهدای استان هستیم و این کنگره سال آینده در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

ریحانی با اشاره به برنامه سپاه برای تجهیز پایگاه‌های بسیج در استان گفت: در پی تجهیز پایگاه‌های بسیج سطح استان هستیم تا از این طریق به جامعه امید تزریق کنیم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا