آخرین خبرحوادث

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:
کشف ۶۴۶ هزار قوطی شیرخشک از محتکران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله محتکران شیرخشک از کشف ۶۴۶ هزار قوطی شیر خشک خبر داد.
به گزارش ماد، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق موضوعات و مسائل اقتصادی کشور سعی و تلاش خود را به کار بسته تا اجازه ندهد برخی سوداگران اقتصادی برای کسب منافع باد آورده اقتصاد کشور را به چالش بکشانند، عنوان داشت: در ماه‌های اخیر با توجه به التهابات صورت گرفته در عرضه شیرخشک در برخی از نقاط کشور این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تعزیرات این موضوع به صورت ویژه در حال پیگیری و عملیاتی شدن است، بیان داشت: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته در کشور تا کنون در استان‌های البرز و خراسان رضوی سه انبار احتکار شیرخشک شناسایی شده است.

سردار رحیمی افزود: در یکی از شهرک‌های صنعتی استان البرز تعداد ۱۷۲ هزار و ۴۴۰ قوطی شیرخشک و همچنین مقدار ۲۹ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم مواد اولیه شیرخشک شناسایی و کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در ادامه عنوان داشت: همچنین با استفاده از منابع اطلاعاتی در یکی از شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی تعداد ۲۴۳ هزار و ۶۵۹ قوطی پودر شیرخشک ۴۰۰ گرمی در برندهای مختلف و تعداد ۳۲۰ هزار قوطی ۴۰۰ گرمی انواع شیرخشک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح همچنان در دستور کار قرار دارد افزود: در این رابطه تا کنون یک نفر دستگیر و دیگر متهمان این پرونده‌ها که در حال حاضر متواری شده‌اند تحت تعقیب هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور افزود: با تشکیل کار گروه نظارتی با حضور نمایندگان سازمان غذا و دارو و انجمن صنف شیرخشک کشور مقرر شد به منظور کنترل بازار در زمینه عرضه شیر خشک سرکشی‌ها و نظارت‌های مستمر توسط این تیم‌های نظارتی انجام شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در هجمه‌ها و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمنان علیه کشور ما هر گونه احتکار مایحتاج مردم در حقیقت خیانت به مردم محسوب می‌شود، عنوان داشت: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا