آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

فرماندار هرسین،
مطالبات حوزه مدیریت شهری مردم در هرسین پیگیری و رفع شود

فرماندار هرسین گفت: دغدغه‌ها و مطالبات مردم در راستای ساماندهی سد معبر و مکان دفن زباله باید توسط مجموعه مدیریت شهری پیگیری و رفع شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، ابوطالب ایتوندی بعد از ظهر _پنجشنبه دوم آذر_ در دیدار با شهردار هرسین اظهار کرد: ساماندهی سد معبر مهمترین مطالبه و خواسته مردم است که به صورت گسترده در فضای مجازی، رسانه‌ها و محافل به عنوان یک معضل بزرگ به آن پرداخته می‌شود.

 

وی ادامه داد: وجود سد معبر و خودروهای دوره گرد در خیابان اصلی شهر و پیاده روها با توجه به عرض کم این خیابان و معابر علاوه بر مشکلات ترافیکی و اجتماعی نارضایتی گسترده شهروندان را به دنبال داشته است.

 

فرماندار هرسین به تشریح پیگیری‌های فرمانداری به منظور تحقق این خواسته مردم پرداخت و تصریح کرد: در این راستا جلسات و مذاکرات متعددی با اعضای شورای شهر داشتیم و بارها در جلسات مختلف و سایر کارگروه‌ها با حضور مسئولین موضوع ساماندهی سد معبر به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید با حفظ شأن و جایگاه شغلی دست فروشان بازارچه‌هایی به منظور استقرار آنان ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: به منظور استقرار دست فروشان ۴ منطقه در شهر هرسین پیش بینی شده است که ۲ منطقه آن ایجاد و مناطق دیگر در دست اجرا و پیگیری است.

 

ساماندهی مکان دفن زباله و مشکلات زیست محیطی که در نتیجه احتراق در این مکان به وجود می‌آید بخش دیگری از تذکرات و مشکلاتی بود که ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در دیدار با شهردار هرسین مطرح کرد.

 

وی ادامه داد: شهروندان و دغدغه مندان محیط زیست خواهان ساماندهی مطلوب این جایگاه هستند و خواسته خود را به طرق مختلف به فرمانداری منعکس کرده‌اند.

 

ایتوندی تصریح کرد: ظرفیت مکان فعلی دفن زباله شهر هرسین به پایان رسیده است و با توجه به اینکه مکان دیگری بر اساس ضوابط و مجوزهای بهداشتی و محیط زیست انتخاب شده است می‌بایست ضمن رفع مشکلات اجتماعی و ساماندهی مسیر دسترسی به سایت جدید نسبت به انتقال زباله‌ها به این مکان اقدام نمود.

 

وی از اجرا نشدن مصوبات شورای ترافیک در گذشته انتقاد کرد و گفت: موضوعاتی که در شورای ترافیک به تصویب می‌رسد در تسهیل در تردد، روان سازی ترافیک و ایمنی در جاده‌های شهری بسیار تأثیر گذار است و با توجه به عدم اجرای مصوبات جلسات گذشته توسط شهرداری انتظار می‌رود صورت‌جلسات بررسی و مصوبات اجرا شوند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا