آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ؛
توقیف ۹۳۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام پلیس راهنمایی و رانندگی برای برخورد با وسایل نقلیه متخلف گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۹۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به علت تخلفات مختلف توقیف شده‌اند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ماد در کرمانشاه اظهار کرد: از مجموع وسایل نقلیه توقیف‌شده، ۶۵۴ دستگاه، خودرو و ۲۸۵ دستگاه، موتور سیکلت بوده است که به دلیل ارتکاب تخلفاتی همچون حرکات نمایشی و مارپیچ، آلودگی صوتی و دوردور توقیف شده‌اند.

 

وی افزود: مجازاتی که برای این دسته از تخلفات در قانون پیش‌بینی شده است، علاوه بر اعمال قانون، توقیف به مدت یک ماه و ثبت نمره منفی در سابقه گواهینامه راننده اعمال خواهد شد.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اعمال قانون ۴۷ هزار و ۲۰۵ وسیله نقلیه در هشت ماه سپری شده از سال، از برخورد با خودروهایی که در وضعیت ظاهری و فنی آن‌ها تغییر ایجاد شده است خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا آبان سال جاری ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه متوقف شده‌اند.

 

حاجیان تصریح کرد: وسایل نقلیه‌ای که در وضعیت ظاهری آن‌ها تغییر ایجاد شود، به مدت ۱۵ روز توقیف می‌شوند و پس از تغییر وضعیت به حالت استاندارد و اولیه، از پارکینگ ترخیص می‌شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا