آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

تاکید استاندار کرمانشاه بر استانداردسازی تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها

استاندار کرمانشاه بر لزوم استانداردسازی تجهیزات شهربازی و پارک ها تاکید کرد و گفت: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و رعایت قوانین و مقررات این حوزه ضروری است.

به گزارش ماد؛ «محمدطیب صحرایی» شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه شورای استاندارد استان در سالن شهدای دولت استانداری، افزود: لازم است همه سیاست گذاران، مصرف کنندگان و تولید کنندگان به رعایت استانداردها توجه کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به جایگاه نظارتی و حاکمیتی اداره استاندارد، همراهی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با موضوع استاندارد مهم است.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: استانداردسازی آسانسور در دستگاه‌های دولتی و مراکز درمانی و توجه به ایمن سازی در مراکز خصوصی باید با جدیت موردنظر باشد و فرآیند تسریع در استاندارد سازی و دریافت تاییدیه ایمنی استاندارد آسانسور باید پیگیری شود.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه نیز در این جلسه با تأکید و توجه به مصوبات شورای عالی استاندارد در اجرای مقررات استانداردهای اجباری به دستاوردهای اداره کل در کنار ماموریت های اساسی سازمان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد بین دستگاه‌های اجرایی، کسب رتبه برتر کشوری در حوزه اندازه شناسی، تدوین برنامه پنجساله اداره کل در راستای برنامه هفتم توسعه، استفاده از توان بخش خصوصی با بکار گیری شرکت سوریانس در امر صادرات و واردات و تلاش در جهت ایجاد استقرار آزمایشگاه تایید صلاحیت شده در حوزه ماهیت فرآورده های نفتی در جهت تسهیل و تسریع در امور گمرکات مرزی از جمله دستاوردهای مهم اداره کل است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا