آخرین خبرمرکزی

استاندار مرکزی:
آمادگی بیش از ۹۰۰ اکیپ زمستانه در استان مرکزی 

استاندار مرکزی گفت: ۹۱۰ اکیپ انتظامی ، امدادی و خدماتی در زمستان امسال آماده ارائه خدمت به مردم استان و مسافرین هستند و با همت مسئولین و دستگاه های مرتبط امسال در استان مرکزی در بالاترین سطح آمادگی برای زمستان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکترفرزاد مخلص‌ الائمه در رزمایش انتظامی ، ترافیکی زمستانه استان مرکزی بیان داشت :در دو سال اخیر اصلاح و بهسازی ۱۲۰۰ کیلومتر از محورهای فرعی و اصلی روستایی استان انجام شده چرا که دولت در خصوص حذف همه نقاط حادثه‌خیز عزم جدی دارد.

وی افزود: با تأکید معاون اول رئیس جمهور باید تا سال آینده همه نقاط حادثه‌خیز اصلاح شوند که در استان مرکزی نیز در ۲ سال اخیر ۳۵ نقطه حادثه خیز اصلاح شده است، ضمن آنکه بسیاری از طرح‌های دخیل در ترافیک استان نیز به صورت شبانه‌روزی شده و در اختیار مردم قرار گرفت.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ۹۱۰ اکیپ انتظامی ،امدادی و خدماتی در زمستان امسال آماده ارائه خدمت به مردم استان و مسافرین هستند که با همت مسئولین و دستگاه‌های مرتبط امسال در استان مرکزی در بالاترین سطح آمادگی برای زمستان خواهیم بود و برای این آمادگی اقدامات خوب و فراوانی انجام شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا