آخرین خبرهمدان

استاندار همدان:
بیش از نیمی از نقاط حادثه‌خیز استان همدان تا پایان سال جاری ایمن‌سازی می‌شود

استاندار همدان گفت : در سفر پر خیر و برکت رئیس‌جمهور به همدان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز اختصاص یافته است که تا پایان سال جاری بیش از نیمی از این نقاط ایمن‌سازی خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد_ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم افتتاحیه سراسری و رزمایش طرح زمستانی گفت: در ایام اربعین امسال با وجود تردد ۲۲ میلیونی زائرین اربعین حسینی(ع) در سطح استان و افزایش خودروها، شاهد کاهش ۳۵ درصدی تصادفات و کاهش ۱۱ درصدی تصادفات منجر به فوت بودیم که موجب شد پلیس راه استان رتبه اول کشور را کسب کند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در راستای تأکید رئیس‌جمهور محترم اقدامات بسیار خوبی جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن سازی جاده ها انجام شده است، افزود: در سفر پر خیر و برکت رئیس‌جمهور به همدان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز اختصاص یافته است که تا پایان سال جاری بیش از نیمی از این نقاط ایمن‌سازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش تیم های راهدار موجب شده که راه های همدان در فصل زمستان همواره برای تردد خودرها باز و روان باشد،ضمن اینکه تیم های هلال احمر، اورژانس،امدادگران خودرو و دهیاران نیز صادقانه تلاش می کنند تا سفر ایمن برای هموطنان فراهم کنند که جای تقدیر دارد.

لازم به ذکر است ۵۲ نقطه حادثه خیز مصوب در محورهای استان همدان شناسایی شده که ۳۰ نقطه آن تا پایان سال اصلاح و رفع خواهد شد و این در حالی است که در سال گذشته ۱۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای همدان شناسایی شده بود که با اقدامات ویژه عوامل راهداری تنها ۷ نقطه از این ۱۱۶ نقطه باقی مانده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا