آخرین خبرفرهنگ و هنرکرمانشاهکرمانشاه

به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه،
رویداد عکاسی «گلاریژان» در کرمانشاه برگزار می‌شود

رویداد عکاسی «گلاریژان» با هدف ایجاد نشاط عمومی میان شهروندان و جامعه عکاسی شهر کرمانشاه، حمایت از مقوله هنر و جامعه هنری شهر به ویژه فعالیت حوزه عکاسی و معرفی جاذبه های گردشگری و شهری کرمانشاه در فصل پاییز به کل کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، رویداد عکاسی «گلاریژان» با موضوع رویداد «زیبای های پاییزی شهر کرمانشاه» و با محوریت زیبایی‌های پاییزی بلوار طاقبستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

هیئت داوران این رویداد «محسن کابلی»، «عبدالله مرادی» و «پویا بیات»، دبیر اجرایی این رویداد «مستانه کریمی» و دبیر هنری آن «محمد رضا رجایی مقدم» است.

 

این فراخوان با قوانین عمومی همراه است که همه عکاسان می‌توانند در این رقابت شرکت کنند و ارسال اثر باید توسط خود عکاس انجام شود همچین ارسال اثر و شرکت در این رقابت به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌ها توسط شرکت کننده است و در صورت اثبات خلاف این امر عواقب حقوقی، قانونی و جزایی آن بر عهده شرکت کننده خواهد بود۔

 

رعایت قواعد اخلاق حرفه‌ای در این فراخوان برای شرکت در این رقابت الزامیست و برگزار کننده نسبت به استفاده عکس‌ها در اقلام تبلیغاتی، کتاب، جراید و وب سایت مربوط به این رقابت با ذکر نام عکاس مجاز است۔

 

قوانین ذکر شده الزام آور و ارسال اثر به معنای پذیرش تمامی قوانین رقابت است و برگزار کننده مجاز به حذف آثار شرکت کنندگانی که قوانین جشنواره را رعایت نکنند است و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده برگزار کننده است.

 

مشخصات فنی عکس‌های ارسالی شامل عکس‌ها باید با فرمت ‎JPEG ، JPG‏ و با حفظ اطلاعات ‎EXIF‏ و در بخش حرفه‌ای، ضلع بزرگ عکس‌ها ٢۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم 25Mb ارسال شوند و ویرایش عکس‌ها در حد استانداردهای پذیرفته شده، مجاز است.

 

ویرایشی‎ که منجر به مخدوش شدن اصالت و محتوای عکس شود قابل قبول نخواهد بود و در صورتی که عکس از نظر هیئت داوران مخدوش تشخیص داده شود از مسابقه حذف شده و عکاس حق شرکت در دوره بعدی این رقابت را نخواهد داشت و عکس‌هایی که با تکنیک کولاژ، ترکیبی دستکاری شده باشند، پذیرفته نمی شوند۔

 

انتخاب آثار یک مرحله‌ای بوده و عکاسان باید در هنگام ارسال دقت کنند که فایل نهایی و با کیفت آثار را ارسال کنند همچنین در بخش حرفه‌ای ممکن است دبیرخانه فایل خام عکس را نیز در صورت پذیرفته شدن در خواست کند.

 

هر عکاس نهایتاً هفت اثر می‌تواند در هر بخش ارائه دهد و شرکت کنندگان ملزم به ارسال نام و نام خانوادگی شماره ملی و شماره تماس خود به جشنواره هستند و رسال آثار برگزیده در رویداد «گلاریژان» یک ممنوع است.

 

عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضا عکاس، پاسپارتو، قاب، واترمارک، لوگو و یا هرگونه نوشته‌ای باشند و جوایز بخش حرفه‌ای شامل نفر اول پنجاه میلیون ریال، نفر دوم چهل میلیون ریال، نفر سوم سی میلیون ریال است.

 

جوایز بخش موبایلی شامل نفر اول سی میلیون ریال، نفر دوم بیست میلیون ریال، نفر سوم ١٠ میلیون ریال است.

 

آخرین مهلت ارسال تا ۲۵ آذر ماه امسال، اعلام آثار راه یافته به نمایشگاه ۲۸ آذرماه امسال و اختتامیه و اعلام نفرات برگزیده سوم دی ماه امسال است.

 

شماره تلفن دبیرخانه ۰۹۰۳۹۳۴۹۶۶۹ است که پاسخگویی تلفنی از ساعت ۹ الی ۱۵ بوده و پست الکترونیک و شماره تلفن به منظور ارسال آثار از طریق اپلیکیشن ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۰۳۹۳۴۹۶۶۹ است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا