آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

استاندار کرمانشاه ؛
کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه درپی بازسازی باند اصلی فرودگاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان با مشکلات به جای مانده از گذشته دست به گریبان است، گفت: بازسازی و رفع نواقص فنی فرودگاه و راه‌آهن کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر وضعیت فرودگاه کرمانشاه اظهار کرد: فرودگاه کرمانشاه که در زمانی شاهد پروازهای متعددی بود، امروز با وضعیت نابسامانی روبه‌رو است که حاصل کم‌کاری مسئولان در دولت‌های پیشین است و امروز تعداد پروازهای این فرودگاه به حداقل رسیده است.

 

وی با بیان اینکه اصلاح و بهسازی باند فرودگاه باید چهار سال پیش انجام می‌شد، افزود: بر اساس اسناد به دست آمده این اصلاح به دلیل مسائل سیاسی بدون هیچ اقدامی رها شده است تا امروز به جایی برسد که مجبور باشیم باند اصلی این پروژه را به‌طور کامل شخم بزنیم.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مسئله فرودگاه نیز با توجه به وجود نواقص فنی در این پروژه هم‌اکنون مشکلاتی در روند فعالیت این قطار وجود دارد که عامل نارضایتی مردم شده است.

 

صحرایی تاکید کرد: افتتاح پروژه راه‌آهن زودتر از موعد و یک افتتاح نمایشی بود که تبعات آن امروز موجب بروز مشکلاتی از جمله نواقص فنی و کاهش سرعت حرکت قطار تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت شده که این سرعت برای حرکت قطار کمتر از حد معمول است.

 

وی با اشاره به تلاش‌ها برای جذب اعتبار به منظور رفع مشکلات قطار گفت: با توجه به بازدیدهای انجام شده در سفر معاون اجرایی مقرر شد مبلغ هزار میلیارد تومان برای این پروژه دریافت شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا