آخرین خبراجتماعیکرمانشاهکرمانشاه

عصر امروز؛
مردم کرمانشاه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند

تجمع مردم انقلابی کرامنشاه در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه، همزمان با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، عصر امروز سه شنبه _ بیست و هشتم آذر، تجمع مردم انقلابی کرمانشاه در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه، همزمان با تشیع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

 

مردم کرمانشاه در این مراسم پس از تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حمایت از فلسطین سفارش امام است و فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم، ضمن محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل، حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

 

بر اساس این گزارش، ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده، “خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست و حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در این مراسم بود.

 

سرهنگ غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در این مراسم که متبرک به حضور یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: پیام این شهید گمنام والامقام برای ما این است که سرباز ولایت باشیم و تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک بایستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: باید همچون گذشته حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

 

در ادامه این مراسم پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سپاه ناحیه کرمانشاه خاکسپاری شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا