آخرین خبر

استاندار کردستان:
اجرای طرح هادی در روستاهای کردستان طی دولت سیزدهم معادل ۳۵ سال گذشته است

استاندار کردستان با اشاره به اینکه نگاه اصلی دولت به مسکن روستایی است، گفت:در دولت سیزدهم معادل ۳۵ سال گذشته طرح هادی در روستاهای کردستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه ماد _ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه بررسی مشکلات شهرستان سقز با اشاره به اینکه یکی از طرح هایی که سال آینده در سفر رئیس جمهور باید به افتتاح برسد هتل ورزش شهرستان سقز است ،گفت : برای برگزاری و میزبانی از رویدادها و اردوهای ورزشی و همایش های بزرگ می توان از ظرفیت این پروژه نهایت استفاده را برد.

استاندار کردستان در ارتباط با مشکل اجرای طرح هادی و آسفالت تعدادی از روستاهای شهرستان سقز توسط بنیادمسکن استان نیز اظهار کرد: در چارچوب موافقت نامه ها این مسئله باردیگر مورد بررسی قرار گیرد تا مانع پیش آمده برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان کردستان با بیان اینکه نگاه اصلی دولت به مسکن روستایی است، گفت:در دولت سیزدهم معادل ۳۵ سال گذشته طرح هادی در روستاهای کردستان اجرا شده است.

زارعی کوشا بیان کرد: بیشترین کار و فعالیت در حوزه شهرستان سقز به ویژه در زمینه طرح هادی و راه روستایی در دولت سیزدهم انجام شده که آنگونه باید و شاید رسانه ای نشده است.

استاندار کردستان یادآور شد: دومین سفر استانی رئیس جمهور به کردستان هم از لحاظ استقبال مردمی و هم بزرگی پروژه ها با استان های دیگر قابل قیاس نیست و این مهم بارها در جلسات کشوری مطرح شده است.

زارعی کوشا تاکید کرد: قبل از اجرای هر طرح و برنامه‌ای باید مسائل مربوط به آن به طور کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد نه اینکه در میانه کار به این مسئله پرداخته شود که عاقبت آن موانع و تبعات زیادی ایجاد خواهد کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا