آخرین خبرهمدان

نماینده عالی دولت در استان همدان:
ترویج فرهنگ نماز نسل جوان را در برابر آسیب ها بیمه می کند

استاندار همدان گفت: ترویج فرهنگ نماز نسل جوان را در برابر آسیب ها بیمه می کند که در این راستا باید حوزه های علمیه و روحانیون با توجه ویژه به مدارس و دانشگاه ها نسل دینی و ایمانی و در تراز تمدن اسلامی پرورش دهند.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ علیرضا قاسمی فرزاد در اجلاس استانی نماز بیان داشت: اگر نظام الهی ما تاکنون در مقابل هجمه های استکبار ایستاده بخاطر توسل به قرآن، دین و نماز است و بر همین اساس قشر آینده‌ساز کشور باید در برابر هجمه‌های دشمنان و مشکلات موجود با بینش، بصیرت و تمسک به اعتقادات دینی ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه استانداری، معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی در راه اعتلای نماز با تمام امکانات پای کار ایستاده اند افزود: تمام امکانات مجموعه های دولتی برای ترویج، تقویت و توسعه نماز در اختیار خواهد بود و امروز هیچ مانعی وجود ندارد.

استاندار همدان اظهار کرد: طبق فرمایش امام خمینی(ره) اگر تمام پیامبران و انبیا الهی در یکجا جمع شوند درگیری و اختلاف نظری نخواهد بود زیرا مقام بندگی را درک کردند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: قرآن می‌فرماید در راه رسیدن به رستگاری جامعه، نماز باید در راس و صدر امور باشد.

وی به تاثیر نماز در کاهش آسیب های اجتماعی نیز گریزی زد و گفت: نمازگزاران کمتر دچار انحراف‌های اجتماعی می‌شوند و باید تقویت و توسعه فرهنگ نماز از خانه، خانواده و مسجد مورد توجه ویژه قرار گیرد و به عنوان فرهنگ تعالی بخش بتواند آینده فرزندان و جامعه را به صلاح و رستگاری برساند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا